Kekke - Mamma
its about a part of mah fucking life ;/ a sad Story ... som vanligt sattsa jag inte på rimmen i en sån här text så .. men konstruktiv kritik fan ...var jobbigt skriva det. KÄRLEK åt folket Kekke - mamma Vers 1 fan allting är skit,ja alltid det samma- bråk inom hemmets väggar,jag blir ovänn med min mamma- Kommer inte överens,det känns som tiden stannar- när jag fäller mina tårar och skär i mina armar- jag mår inte bra,Men på ytan märks ingenting alls- jag kan sitta på kvällen Och vilja skära av min hals- bara sticka här ifrån för jag är fängslad i denna värld- bara bråk och skit,jag vill inte fortsätta leva så här- allting i mitt liv är ett hav av svek och misär- tårar som rammal,jag vet inte hur många som tror på det här?- kommer aldrig överens mamma,fast jag älskar dig inerst inne- vad som änn händer nu,så kommer jag behålla dig i mitt minne- vi är på botten,nu har vi kontakt med Socialen- men ingenting verkar bli bättre jag blir fan galen- men jag håller fast! jag vill kämpa för familjen- jag vill läka alla sår,så det kan bli "vi" igen- Reff: Jag vandrar på men lämmnar blodspill på vägen- vill bort från allt det här Som bara förtär en- men nu är jag borta,jag är vilsen på min vandring- OLYCKA,svek och bråk! det jag berättar är sanning- x2 vers 2 varför blir det så här? vars fan gick vi fel på vägen- jag lämmnar blodspill kvar har blivit självmordsbenängen- varför ständigt bara vandra i ett ondskefullt mörker- vad kan repare allt förstört,det är den nyckeln som jag söker- Det blir Nyckeln till ett helt jävla nytt liv- försöka värna om varandra,det blir en helt ny tid- ska förska vara rak i ryggen,jag ska ta Strid- för vill komma ur det här,och slippa mer skit- varför ska familjer vara så här?,vem bestämmer- jag ber dig att ändra på sagan snälla lyssna hur jag känner- jag ber dig att det ska börja gå mot det bättre- för det kan inte bli värre,Mitt liv är ett helvete- jag ber till gud för att stärka mig i själen- så jag ska orka försöka vandra vidare på vägen- varför ska de vara så här?,här vill jag inte stanna- jag vet det kan vara svårt,Men snälla VI KAN JU FÖRSÖKA MAMMA- Reff: Jag vandrar på men lämmnar blodspill på vägen- vill bort från allt det här Som bara förtär en- men nu är jag borta,jag är vilsen på min vandring- OLYCKA,svek och bråk! det jag berättar är sanning- x2
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|