16- För min bror - Vid demonernas bord För min bror -- Aiiight :) I call it - Vid demonernas bord konsturktiv kritik eller /ignore han tar i ifrån magen och pustar med all sin frenesi vad ska det bli av den grabben ingen ville kännas vid det var han ingen förstod att det våras för mord snart vankas somliga tankar vid demonernas bord i denna kalla härva känns betongen som is det skrivs i sången en skildring ger en bild av alla fast bara blinda kan se den han laddar upp med cigaretter låter lungorna lida återfunna fingrar finner ingen nytta med att skriva tar en paus ifån sin yra, längtar efter en omsättning vill ha uppvaktning av någon som ses som en oäkting någon med samma uppfattning av hans helvete jag svär var du där i dennes härdade värld skulle du lära dig det där som ingen vet men det tär på hans skäl och som vägrar ta farväl men för mig är han stark för jag ses som hans bark på livets träd med skyddande armar förbarmade jag honnom där han stod nu är han starkare än mig han överlevde vid demonernas bord upp/ner !?