TÄNK vad... LÄS :(
varje del är skriven i olika perioder... Tänk vad alla tänker Tänker på saker Alla vill bli älskade Alla har problem, alla har ett fel Vill bara påminna er Ni behöver inte bry er! Jag lämnades sargad och och glömdes bort som skräp kastade bort mitt förra liv, men det fanns saker som inte följde med, ett osynligt släp, som var fylld med saknad och kärlek jag ville visa att jag kunde, jag greppade efter min livsvilja men den var oåtkomlig, jag var inte än behörig jag älskade mitt förra liv, på den tid som du älskade mig förövrigt Tänk vad alla tänker Tänker på saker Alla vill bli älskade Alla har problem, alla har ett fel Vill bara påminna er Ni behöver inte bry er! Shit fan va skönt jag mår, Äntligen är det lite kärlek man får nu rullar allt på och jag älskar dig mer än vad som någonsin går förstår inte hur mitt inre har en sån förmåga att skifta hela tiden min personlighet innehar miljoner sidor (sider), men dina kinder är röda och mjuka om siden våran låga brinner aldrig ut, öppnar min hjärta och värme flyger ut Tänk vad alla tänker Tänker på saker Alla vill bli älskade Alla har problem, alla har ett fel Vill bara påminna er Ni behöver inte bry er! Fan kom på en grej precis, jag tänker bäst innan jag ska somna in då står tiden still och alla tankar flyger fritt omkring fan att man inte kan recorda sin tankar, för minnet flaknar när jag jag inte har ro, springer på världens längsta bro men jag gillar att springa, klarar skiten fram och tillbaka på under en timma och gillar ni inte mig så känner ni inte mig, alla hatar mig utom hon som förstår mig, hon som iallfall halvt älskar mig Tänk vad alla tänker Tänker på saker Alla vill bli älskade Alla har problem, alla har ett fel Vill bara påminna er Ni behöver inte bry er! bara skrivet utan beat och kanske suger vad vet jag... skriv KRITIK PLZZ...
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
|