...konstigt förhållande?
- hörru!, jag drar nu! o jag kommer troligen att äta ute - o när jag kommer tebax vill jag se att du har städat huset! "men då ringer jag kanske upp tjejerna och också går ut?" - stanna hemma ditt luder! jag vill inte ha nån hora till fru! - du ska säkert bedra mig va? din jävla slampa! - stanna hemma!, annars stryper jag dig tills du knappt kan andas! "okej!, okej! ta det lungt!...jag tror jag går och vilar" - bra! men jag tar med mig nycklarna, ifall du tänker smita - förresten, telefonen också, för säkerhets skull - så att du inte kan ringa upp någon och säga nått dumt "men snälla!... jag känner mig som en fången!" "jag är helt depprimerad, kan knappt äta och har ångest!" - jaja...sluta tjata, ser du inte att jag försöker vara bra? - sysselsätt dig med något, se på tv eller laga mat! "men! fattar du inte? jag hatar dig! jag vill ha skillsmässa!" - shhh...ta det lungt gumman, nu är du allt för upphetsad - jag skulle aldrig skada dig, du är för vacker - här ta din medicin, gapa stort och drick lite vatten "fyfan för dig! försvinn ut ur mitt liv! du äcklar mig" - äh..det är drogerna som pratar, jag drar nu o komihåg..jag älskar dig
Drick Mjölk! *Muuuuuuuu*!!!
|