spartid..READIT
hade lite tom tid att fylla skrev ihop en liten text hoppas ni tycker den e lite rolig =) inga avancerade rim lr något bara lite roliga meningar =) KRITISERA GÄRNA när du ser mig är det som din rygg blir omvriden och så kommer du stå still för mina texter stoppar tiden ta ut din jävla tandställningar keften innan du börjar rappa då kanske du har tur och det är nån jävel som äntligen fattar och när jag nämde tandställning kan jag passa på att mobba dig för din kropp tanig som en gummisnodd och 5 cm:s snopp och din stil var en flopp redan innan du valde den så spring hem igen så vi slipper se dig mer sen och props till mig som inte har avancerade rim men dom sätter sig som lim och dem kommer i stim och varenda brud jag har är mer slim än din dröm brud på film och hela min hals är svår att se av allt glim kickad rakt av , gör dig till flicka för en dag , Din morsa blir glad för hon har alltid vetat att du aldrig kommer bli en riktig karl du når inte upp till dessa krav därför ska du sitta ner tänka efter , lämna whoa, glömma bort dina rappande löften "jag lovar och svär jag ska bli e fett mc" nyårslöfte så lät det inte när jag stoppade micen i bröste och försök bortse att jag är en keff nybörjare och inse att om du vore häst skulle du bli min hamburgare jag är duktigare , för jag är fyndigare när du entrat scen springer hela din jävla klick upp och slår sönder dig din pundare
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
|