Men lyktan lyser än ... ge kritik
låten finns inspelad i audioforumet.... *kritik tack* finns nog endel stavfel å sånt kylan hugger å sliter mot en naknen hud natten lider mot sitt slut bara jag som är vaken nu försöker hålla mig varm så jag längtar efter brännvin livet har tappat sin charm så jag väntar på en vändning en räddning, någon som kan vyssa mig i famnen men rädslan har gjort att texten ristats in i armen jag går efter vägen mot mitt gammla liv allt jag nånsin ägt kommer alldrig åka dit vi går i samma banor som vi alltid har gjort å takten ska nog öka ända tills den går för fort jag smyger in i huset rädd för min egen skugga bliden av mig själv att vara sedd men jag är för suddad sängen fick locka så jag ligger ner i den å väckarklockan ringer men jag sommnar om igen måste vinna i strid men hoppet räcker inte långt vill ha mer tid, men livet sträcker inte sånt jag springer men dommen faller alltid på mitt huve jag vill gå runt bommen men där är tungan är kluven försöker gå in i huset men dörren bryter ihop jag såg dig i ljuset å de va synden som log ref: jag står naken mot min själ men lycktan lyser än jag går sakta längs min väg men lycktan lyser än jag blir slagen på min häl men lycktan lyser än jag blir hatad för min värld men lycktan lyser än de va en fin stig till jag skulle korsa motorvägen ta sig fram i krig är inte lätt om något står ivägen ingen kärlek finns kvar i våran mögliga passion och ärligt vill jag inge mer mot en siktande kanon önskan vållas utav hatet mot en sunkig ralation kommer alldrig håll utan faller som en vissen pelagon jag har blivit bränd av livet och blijetten är slut så jag står mot en gränd å stiletten är enda vägen ut ref: jag står naken mot min själ men lycktan lyser än jag går sakta längs min väg men lycktan lyser än jag blir slagen på min häl men lycktan lyser än jag blir hatad för min värld men lycktan lyser än pz
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
|