I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-01-11 02:51

6,0

KRITIK TACK!!!!!!!!!

HEDLUND ®
6,0
TEXT: JOHAN HEDLUND (COPYRIGHT)
MUSIK: ?

Intro: Det här är en låt om en händelse som förändrade mitt liv. Fatta att det tog ett jävla stort kliv för att skriva det här efter allt jävla kiv.

Ref: 6,0, 6,0, 6,0 Jag hade absolut ingen koll, kände mig som ett såll. Men nu mår jag bra – tack så mycket ska ni ha.

Jag hör givetvis hur snacket går. ”Det är ett mirakel att han ens står (samplad röst från någon, helst tjej)
Vem fan e han, nån jävla Stålman?

Ha, trodde du ja. En sak ska du fatta Vem som helst hade kunnat sett natta efter det som hände mig. Jag lovar jag är rätt klen och inte så stark som du tror.

Men just den här veckan blev det mycket, för fan, alldeles för mycket. 10 av 14 dar i ett rus, ett liv i sus och dus, sen kom den ödesdigra kvällen då jag däcka där på hällen.

Ref

Folk fatta inget trots att tungan satt fast i halsen, ansiktet var blått och de flesta redan gått. Som tur var fanns det fler som drabbats och när mina RIKTIGA vänner förstod vad som höll på att hända så kunde det äntligen vända.

Snabb transport och pendling mellan liv och död, men tillslut beslöt jag mig för att leva.

Ref

Dagarna efter var ett helvete, shit man jag orkade knappt känna de.
Jobbet flöt på men kroppen var slut, vad trodde du när pumpen bara ville säga sluta njut. Jag orkade inte ens trampa akut 100 meter – eller vad det nu heter.

Det var då jag bestämde mig för att leva varje dag som den vore den sista. Å visst får du dissa, gissa eller tro vad du vill. Men tro aldrig att jag inte vet vad jag vill.

Ref

Nu mår jag äntligen bra igen och jag lovar mitt hjärta är inte gjort av sten. Jag har aldrig varit sen att öppna mina armar för den som behöver – det kostar faktiskt inga klöver.

Tack alla ni som ställt upp. Ingen fattar nog hur mycket det betytt.
Och ni vet än en gång precis vilka ni är.

Ref

Bad guys always die!!