Frigolit - Tankarna som snurrar (16bars)
Har skreve lite här om vad som strömmar genom huvet just nu.. :/ jao jao.. har inte lagt ner mig något på rimmen.. men skriv vad som är bra dåligt.. inte bara "du suger" aja.. :) Jag sitter här helt själv, med depritioner och tankar - Vill kunna sluta vandra, men vågar inte kasta ankar - Funderar över mitt liv, vad som gått snett - Har sökt igenom livet många gånger, och hittar inte rätt - Frågar mig själv hela tiden, vad har jag gjort för fel? - Jag är inte älskad, det är det som är mitt problem - Och kärleken går skit, hittar ingen att dela livet med - Men måste kämpa vidare, men orkar inte leva mer - Kämpar och klarar av, varenda jävla dag - Men gråter mig till söms, o varför just jag? - Jag försöker hjälpa till, men allt jag gör blir fel - Vill bara vara snäll, men pallar inte mer - Vad har ni emot mig?, snälla kan ni svara - Men jag får inget svar, och mitt liv kan va i fara - Sover dåligt på natten, tankarna dom snurrar - Om jag försvinner nu, blir jag saknad då, ja undrar - kritik nu :)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
|