Mardröm!!/sharadin
text av sharadin Låt -Mardröm- slutsats-Klar låt- skriven till Det förflutna Ref jag drömmer mej bort och glider med tiden Mardrömar följer mej ner i den mörka stigen jag gråter kan inte somna rädslan i kroppen benen börja domna vers 1 varje gång natten kommer och klockan tickar så skakar jag av alla dessa kalla blickar ögonen e trötta men vågar ej sova det spökar inom mej shiit vilken plåga skakis i kroppen överlever jag eller faller jag mot botten tankarna dom dyker upp i min hjärna ser bilder som börjar förtära varför ska jag sträva pallar inte bära dessa drömmar som skapas av det hära. vill bara sväva och börja om. kallsvettig shiit nu kommer dom. döden kommer med en lie gång på gång vad är d för fel kroppen känns stel en dröm som snart är verklig inget skådespel. vågar inte sova kommer jag vakna. d gör ont i kroppen kan knappt prata. år har gått sen allt detta starta. känner mej ensam helt rädd går i en tunnel fick uppdrag men nur äjag vilseledd. Ref jag drömmer mej bort och glider med tiden Mardrömar följer mej ner i den mörka stigen jag gråter kan inte somna rädslan i kroppen benen börja domna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|