hah jaa säg vad ni tycker!! "JESUS"
Hey jesus, har haru hört min frilansande skit len, jag köper dig med ord, begraver dig i jord och sen skriver jag fuck you på stenen å skriker till moder jord. Ta honom, för bort honom mot döden, men håll koll, släpp honom inte, för han har smitit förut ifrån bödeln. Han steg ut ur glöden mot riket och kallar sig för gud, men han fick blåsor på kuken och fick inte till det med sin brud. En sån tur då, att han blev känd endå då, för sin bok. Tok sin line och sin hook och gjorde et rhyme trodde han va klok. Men fick sparken av mig, jag inte kristen så säg… mig. Varför e du det? Leva efter budord som feven vad kallar jag det? NEJ! För ja hon stupade ju, efter sin andra platta, för hon förstod hon fattat. Att det inte går att påverka falskt, näe det går inte alls. Det är synd, som Petters Cecilia hon som kickar heroin ja, och tog självmord med en lina. Och sen stod Fredrik å flina. Men du jesus, eller schesuus, ta din dryck din värdefulla brus å drick dig onykter, å sluta komma med undanflykter. För jag e trött på det här, på barnen i Afrika som lever på misär. Men ja jag tar nu mitt gevär sikar mot dig och skjuter av, så du hallå se på här när jag gör världen vit och skaffar ny far.