Vågornas offer/sharadin
Ref kan inte fatta att det e sant tusentals personer känner lika dant stora som små varför ska dom lida att se allt på Tvn gör så att mitt hjärta börjar svida Vers 1 För många tårar som faller ner för kinden oskyldiga själar på väg upp mot himlen vänta vid grinden vi syns väll där vågornas offer varför blev d så här en semester som sluta i kaos och tårar inombords jag gråter jag svär bre det sårar känner kalla kårar livet är en gåta för många som försvann hur ska man förlåta vill bara gråta för dom som inte hade nån chans att överleva blunda sina ögon trötta på att treva . vågorna tog över folk misste familj vänner systrar och bröder inombords jag blöder hoppas ni förstår annadag Jul har juh satt spår folk flyr i panik hör ni barn skrik vill dra mej tillbaka Vila ifrid till dom som vi skanar kroppen den skakar ropar era namn men ingen vaknar. vem har svaret kroppar ut mot havet utan att förstå gud om du är God varför blev det så. men ni kommer förevigt finnas i våra tankar rädslan i kroppen hjärtat det bankar Contakt [email protected] eller hemsidan http://sharadin.m-ster.se
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|