I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Själv valde jag valen att brytta lagen

Vår Hiphop - Lyricism

   

2004-12-31 14:02

Själv valde jag valen att brytta lagen

Själv valde jag valen att bryta lagen

Hej! för att statten stämplade mig för galen, redan som barnet.
Så det är just därför det blev, en förtsättning på en massa laglösa uppdrag sen
2x


Jag lovar er så länge ni förtsätter att sätta mig ditt, kom ihåg! att det är ni själva som har byggt en riktig Frankensain Monster ha! ha!.. Så nu är det dags!! "ahha"
för er alla- att ni ska få smaka på eran egen medicin,
jag komer få rean barn att lyssna på Rap musik å röka på som riktiga fucking junkizzz. Så vad tycker ni om de? Haa!! jävla svin att få tillbaks det svider, men ni borde ha vetat att i universums lagar det ni sänder ut får ni betala tre faldigt tillbaka.
Jag vet att ni hatar ba fortsätt att HATA!!! Tills jag och minna blattar komer ut med X-talibanens platta på gatan


Ville ge litte av min först vers på denna låten som komer vara med på "Döden Framför Vanäran" Min andra demo. som ska prodas av en hemlig producent. Vill inte säga vem änn!!!
Tack för eran bullshit site jag fick fan inte änns använda mitt riktiga a.k.a så fickt jag ta LAzer istället är riktigt pist!! för det men de lungt få se när jag verkligen komer ut på riktigt sen på radio och tv och alla tidningar First Pages hi hi hi hi hi hi hi hi

Tack änndå till alla som sett till ialla fall att nånting händer här aight!!