Tar Mig Genom Allt....vers 1
Första versen på en låt jag håller på att skriva ,,,, Upp och nedgångar, det är mycket livet har att ge/ Känner man inte på sorg vet man inte vad glädje e/ För efter regn kommer ju alltid solsken så klart/ Men nu ödslar vi inge mer tid låt oss gå rak på sak/ Många snackar mycket men liten verkstad/ Du vet själv att det är tomma ord så inse fakta/ Vakna upp till verkligheten o håll reda på din käft/ Men sen finns det faktiskt de som klarar all så lätt/ För fråga er själva har någon gjort de jag gjort/ Eller fråga er själva har någon gjort nått så stort/ Alla svåra hinder jag tar mig igenom allt/ Men ta inte allt jag säger förgivet utan me en nypa salt/ Vad du än tycker om mig så gör det detsamma/ ScarFace va namnet jag är här för att stanna/ För alla dessa avundsjuka jag skiter väll i de/ För ibland står jag där och det känns som om..../ jag har lite stoff till refrängen men är int helt säker...skulle gärna vilja ha tips =) ge gärna kritik...
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
|