I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2004-12-29 17:11

Motgången

//Yo, Dags att göra nått, det har stått still allt för länge,
driver runt och bara drar omkring och vet inte vad man längre vill, och den enda trogna vän man har är Motgången för den kommer alltid tillbaka, mening med livet verkar vara gjord för att visa en spegling av satan, När ska ni få in att man inte klarar sig utan känslor i kroppen, Fan, kan ni svara på vad man ska göra när man sjunkit lägre en botten, Vem bryr sig egentligen om en, en myra i en allt för stor myrstack, vill så jävla mycket men har har ingen chans att få det hört eller sagt //

För skiten finns kvar
motgången finns kvar
denna text ska höras
tills den slutar att störa

//Allt och alla löser upp sig sakta och blir till slut orörbart,
Om denna text ska kännas måste den spelas in och bli hörbart,
På nåt tråkigt beat där snubben som skriver bara snackar skit,
dom flesta har väl så bra liv medans andra kämpar som fan för en simpel brödbit, så ta nu denna text till ditt hjärta och försök att förstå människors smärta, För det finns i både dig och mig och visar sig på hur mycket personen i frågan bryr sig, som en hyllning för varenda person som inte har foten i skon eller tvingas sova under bron, allt för statens ledare tar ut allt för för mycket i sin pension//

För skiten finns kvar
motgången finns kvar
denna text ska höras
tills den slutar att störa

För skiten finns kvar
motgången finns kvar
denna text ska höras
tills den slutar att störa

skriven nyss GE KONSTRUKTIV KRITIK !!!!!!!!! plz ;)

Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever.
Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."