Crimmen - Synfel [1 och en halv vers ur en låt!]
Jag tänker inte lägga upp mp3'n på whoa så ni får gott läsa lite istället :) .. för er som hört låten kan ju lägga ett gott ord om ni gillade den.. så nu får ni kommentera! PUSS OCH KRAM! Jag vaknar varje dag, fast ja lever kvarglömd i en mardröm Sover hela dagar men får ingen bra sömn fösöker klättra efter väggarna men klorna har gått av och om mänsklig heten faller, ja du vi kan slå vad Alla har gått sin väg men jag bara lämmnades kvar Cash är makt men kärlek e bättre än alla pengar jag har å, Letar efter något men finnger inget alls Är inte villse.vet att jag e i mitten av ingenstans Vill skriva tankar som fyllt min hjärna men känns endå som skrivtorka Alla vill föda krig men det finns inga krigs storkar Vill ha en vacker tjej, för det år svårt att kyssas ensam Å jag vill skriva av mig men orkar inte lyfta pennan Jag vill inte kunna se så jag super ner mig på t-sprit Å vad är det för vitts och leva om man lever ett b-liv inga självmord tankar, jag bara säger det sanna Världen går balansgång på en lina och alla kommer falla Du kan älska mig för den jag är eller hata mig om du vill För jag ska inte älska nån man inte kan tala till Jag vill inte ha nåns åsyn men spegeln den glor Levde alltid livet förut men du den leken dog Och jag kan inte se men jag speglar mig endå Rasister dömer hunden efter hår och ja retar mig på sånt För du försvinner eller inte, kommer aldrig tillbaks som att leva begravd, ja som att segla på hav
soundcloud.com/brormusk/sets
|