anti badkrukor - havskravall
ABK up in this motherfucker... btw.. 22:a mars är internationella vattendagen - MISSA INTE! rizzle min vattenslang är orsaken till ditt största sår på benet för ABK tar vatten över huvudet som förstaårselever vi badar på vågor, därför din bruds jukkrutin har samma takt och vi skiter i julafton, vår högtid äger rum den 22:a mars skriver du plines? haru baitat av mig kanske du lagt en bra fuck whoa, detta community är fan en storm i ett vattenglas förbannade badkrukor, ni ska spöas och hängas på torkpinnen vi har försandade badluvor och har hela havet som groggvirke shii...badvakten blir dränkt i bakvatten och blir nitad fort försöker du något blir du ner-"bankad" som använda visa-kort Jag är som Jet-li på en Jet-ski, bjuder upp till havskravaller står på lastpallen och skjuter slangbella med bragdmedaljer sitter på min svindyra simdyna, handskas med inhemska snubbar battlar du mot ABK så blir vi överröstade som irlänska pubbar grabben, möts vi man mot man kan du kalla mig Capten Solo simmar ryggsim men håller bollarna över ytan som i vattenpolo sitter med bandspelare och är allmänt allvetande, och ni ska veta att rizzle alltid är på hugget som hamnmetare reff EY, din morsa är en Ko och hon bor på Zoo Du kissar kroppsvätska vi kissar H2O (ABOO !!) EY, din morsa är en Ko och hon bor på Zoo Du kissar kroppsvätska vi kissar H2O (ABOO !!) JA VI KISSAR BLOOD... eh.. jag mena H2O! Narkolepsi MVG i simmning vi kallar oss rå pluggarna Spana in efterlyst för en titt på båt smugglarna Med en båt vi rånat, jag menade lånat fiskar vi dårar från åland, ankrat i Småland Dagsljus i vårt badhus vi är listigast på natten plasken från tasken, vi är som fisken i vattnet Vi puffar vattenpipa i vågor med andnöd rizzle och narko två plågor för brandrök Fisk stimm i Sala vi är film galna valfjantar Utlösning med 3 meters kuk gör haven salta Tända tjack i max hastighet på en vattenskoter representerar Men in black med vattenpistoler Badgalen? Vi fyller från golvet till taken på Toys'r'us ABK står för det svenska svaret på waterboy's På hajnacken dricker vi Heineken och rimmar på vid solnedgång med min kim o så dricks himmels blå Rizz&Narko är årets jultomtar, sa vi så? Vi pissa i din frukost, God jul från ABK reff EY, din morsa är en Ko och hon bor på Zoo Du kissar kroppsvätska vi kissar H2O (ABOO !!) EY, din morsa är en Ko och hon bor på Zoo Du kissar kroppsvätska vi kissar H2O (ABOO !!) JA VI KISSAR BLOOD... eh.. jag mena H2O!
www.myspace.com/rizzle4fz
|