Phace - Sparven flyger..
evigheten fadar ut och lämnar bakom sig ingenting när allting tar slut och tomhet hälsar tjingeling en bur fylld av sorg som sipprar ut genom gallren svartvaror som kunde fylla ut innandömet på sargen ett bräckligt skal och innehåll jag är ett flaskskepp natten bryter igenom glaset och jag skakar av kallsvett bomben lämnar ett hål i livet som jag fyller med blod blod som rinner ut i sanden jag önskar jag förstod smutsigt gråt som väver in sig i mina kinder sen skakar om sorgen som fan krossar som ett kinderägg gitarren söver bort mina öron till en annan dimension ett lyckligt liv endast när jag finner min rätta ton allting brakar ihop som ett korthus i svenssonlivet mitt liv blir antagligen mest känt som skrivet anne frank version av ett avlägset samhälle framtidsvision som speglar en stege som blir värre livet är döden och döden är livet i himmelen man lever döden och dödar livet i ett kvinnohem sparven flyger fram och tillbaka över livets dukar varför gråter måsen mer än vad den brukar? säg mig varför allt är som det måste vara livet kan vara så mycket mer än sorg och fara jag blundar för en stund och ignorerar allt även fast jag inte ser så är mitt hjärta kallt tar tillbaka all information genom mitt döda öga jag ser genom hetluften o säger försöka bör jag ett porslin liv liknat vid glaskåps dörrar platt, kallt, genomskinligt och försummat grekisk osäkerhet som ett rosa lambda tecken jag försvinner ner i mörka gölar och under täcken fenix fågeln skrattar åt döden men inte jag springer undan horisonten och guds kamrat tvillingsjälar finns men långt fram i din utveckling och själva testet är en form av tjurfäktning grillspett fyllda av köttig version av din ilska följer efter min intution ända in i det sista en mörk kista som bevarar mina ben till framtiden älskad då inte nu när allt skrives under halvtiden ett maskerat geni som uppenbarar sig genom sina tankar en förbisedd tavla precis som jag dags att sänka ankar en omättad mun som bara ber om mer och mer dom med tysta sinnen och munnar blir fler och fler sparven flyger fram och tillbaka över livets dukar varför gråter måsen mer än vad den brukar? säg mig varför allt är som det måste vara livet kan vara så mycket mer än sorg och fara jag blundar för en stund och ignorerar allt även fast jag inte ser så är mitt hjärta kallt x2 Lambda = En grekisk bokstav som desutom är ett tecken för homosexualitet Svartvaror = Kläder man har på sig när man är sorgsen.
Follow the dao, right about....NOW!
|