lite freestyle shit jag skrapa ihop nyss....
Dagens samhälle det är mycket missöden/ Du försöker leva ett liv utan fel från födseln till döden/ Men finns alltid någon jävel som vill sätta en käpp i hjulet/ Släcka solen i ditt liv så det blir regnigt och mulet/ Levt ett liv i vit och svart alla dessa år som gått/ Du får det bara bra om ditt efternamn är Bernadotte/ Låt oss skilja mellan rätt och fel mellan mörkret och ljuset/ Låt oss dra till Stockholm och störta kungahuset/ Kungaparet tjänar miljoner genom att bara vinka/ Medan vanligt folk sliter för inget kallas det rättvisa/ Sverige öppna era ögon känner ni inte haten/ Från regeringen myndigheterna och från staten/ Från de snuskigt rika som har utsikt över haven/ Tittar snett på alla som inte stödjer moderaten/ Men du får tycka vad du vill hata eller älska/ Men tyck fan inte att svartskallar är mindre värda än svenskar/ Nu håller vi ihop kämpar oss igenom strider/ Scarface va namnet se hur skönt pennan glider/ äh ja vet att den e ganska keff men kom på den nästan "freestyle" så alltid nått..... tyck till om du vill but keep it real......=) ni får gärna ge mig en titel till den oxå..aiiit
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
|