Flummigt
Tänkte slänga upp min text här! den e till en låt som e under inspelning...medverkande på låten: jag o Emphorizzle...Quicksilvah o Loco Chaos kommer kanske också droppa i låten, we'll see.... Traskar visdare utomhus med mina inneskor / försöker hitta sinnesro men finner ingen inombords / jag njuter av känslan över... / att sätta eld på mikrofonen efter att ha skrivit så pennan glöder / röker en för dom i låga samhällsklassen / o sprider kärlek så att till o med en vissen blomma framställs vacker / med blicken upp mot himlen o en annan proper tid / lämnas min själ på jorden med penna, papper o en påse weed / sitter uppe o skriver sena nätter / filandes på rader, som sedan ska bli delad glädje / men orkar inte så jag sover ett tag / för att slippa frågor o svar på alla plågor jag har / seglar på mitt pengahav, men skeppet kommer sänkas snart / o jag kan inte tänka klart så vinden måste vända snart / hoppas ni känner stilla lugnet över vilsna hungern / när jag droppat mina bars o sätter sista punkten! / droppa lite kritik folks!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|