Marus Burn
Så vad trodde du? att livet var en dans på rosor// Du har lika mycket gröt i halsen som danska horor// Men det gör det samma. du ska få höra sanningen// Kan inte landa i livet, har förstörda landnings ställ// Aldrig igen, aldrig nu, och aldrig mer i framtiden// Du kommer få höra mycket mer när Marus framskrider// Sannerligen, nu är det så att sanningen ljuger// Folk försöker vara något dom inte är för att dom aldrig duger// Så vem är jag, ett tält mitt ibland höghus// Överröstas, trots att jag är högljud// Försöker vara en i mängden, den viktiga ingrediensen// Ni gör samma sak som jag, men möter för stora intelligenser// Allt lämnas oförändrat, när jag hörde lågan tändas// Det finns ingen återvändo, den är för svår att släcka// Så mitt i rampljuset, finns ett stort mörker// Mitt i rampljuset, finns ett stort mörker// Tiden står stilla som livet i en spåbricka// Allt jag säjjer det stämmer trots att det är påhittat// Litar lika mycket på folk som på en väderprognos// Ser in i framtiden, men allt gick förgäves i år// Jag gräver ett håll, körr huvet ner i sanden// Men jag lärde mig något, att jag njuter mer i vattnet// Lutar mig mot allt det som gjorde mig hopfälld// Håller ordning på mina kunskaper med hjälp av ett bokställ// Ska göra någor bra så fort som katter slutar skälla// Ska radera min identitet så fort som passet slutat gälla// Ska försvinna helt och hålet, åt det eller det hållet/ För enligt mig är våran seger långt tillbaka nergången// Så särr igång med seger sången, gör våra röster hörda// Tryck ner allt annat, alla andra blir överkörda// För vi ser dig, vi hör dig, vi vet vad du gör// Vem är jag? Matha fuckin =P Marus Burn// Läs och skriv nått!
http://orkesten.blogspot.com/
|