Queff - Bara så ni vet.txt
det har vart kul, jag har vart jävligt seriös ett helsikes tag men jag håller med er, och undrar, är det verkligen jag? kanske inte, folk har läst och jag har njutit, självgod som man är har skrivit om allt ifrån texter om vår värld, till känslor om det här det var jävligt kul, men har nått att erkänna, försvarar det ej alla deppiga texterna skrevs när jag var glad eller bäng så när jag skrivit om "känslor " och om "spruckna förhållanden " så har jag varit för bäng eller för full för att flowwa det.. haha "en av forumets bästa!" när jag speglas som dysterkvist men när jag skrev om bajs, då var jag fan ingen lyricist.. jag skrattar åt er.. särskilt dom nya som alltid trott att jag ÄR en deppig snubbe, ni har gått på alltihop.. bra kritik, ingen gång har mina djupa texter fått tummen ned props till dig som tagit dig tid, mer props till dig som kunnat se att jag fortfarande är den jag är, att ni ändå säger "det flyter" haha, "Vinterkräksjukan" fick 30inlägg, den engelska fick typ 5.. sicksackar mellan åsikter "han e väl kul" och "mannen du suger!" bara så ni vet, jag är fortfarande snubben med sandlådehumor whut
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
|