Holtzan - Jag behöver psykvård
Hej igen, mysterisk o lömsk rullar jag mina stresskulor hysterisk o glömsk för jag har tappat bort mina test flugor experimentera i mitt rum med skalpell o mikroskop detta har vart mitt liv sen, hmm sen kanske nittitvå experimentella djur, har du nått emot att jag skär i varelser medan din fluffiga syster lever i en värld av bakelser tuggar flugsvamp och dricker grön såpa jag stannar hemma o cuttar djur istället för att gå på ölkrogar kolla noga när jag sprätter grodor så inälvor rinner skrämseltaktik så trollywoods filmstjärnor springer kommer till deras inspelning o fixar 1 nerblodad inrednig med en inledning som lekskolans indelning kalla mig sjuk, jag tar det som en trevlig kompimang jag vill ha ett labaratorie i min kombivagn jag är en zombie fan i vit rock med gummihandskar och mina djur är mycket möjligt gammla för jag syr ihop dom och självklart använder igen och ett + om det är brännbart för då antänder jag igen jag vill ha större saker nu, trött på att skära i råttdjur och försök fan inte nu fölfölja dina ideer du fått nu! shitt vilken tråkig söndag
Fucks your life up crew Tjabo!
|