Holtzan - Droger har twistat skallen.
första blosset, jag fastnade på direkten det gick knas, jag börja hustla släkten ljög, snodde pengar för att få njuta gjorde allt detta för att få min hjärna att sluta fungera, jag insåg inte då vad som hände det ända jag såg var vad jag brände sket i va alla kände, jag stängde öronen det jag inte fatta var att jag blev förstörd o bränd tänkte än sen, jag var alltid bäng vakna bäng när jag inte rökt en spliff på länge sakna jag den mina kompisar rökte cigg jag rökte joints jag skulle lystnat till att jag inte behövde sånt jag sa att jag sluta, men det blev bara värre jag slutar nu och har en stor saknad hellre jag kan finna lycka på annat vis men nu ska jag bara hitta min gammla stil 15 kilo har jag gått ner, vet det är hemskt bara släktinga som ser vad som hänt mamma, pappa förstår att ni inte litar på mig och alla andra tack för att ni inte börja skita i mig jag satt fast i träsket o jag ville inte upp hur rolig var den tiden? jag minns inte ett dugg reff: det är bra, det är dålig men vad händer? du förtränger det dåliga o softar med vänner förstör din kropp, och inte minst hjärnan du tappar allt till o med det inlärda Nu sitter jag här, glad att polisen fick tag i mig tankar börja komma, det var som ett slag i mig mamma o pappa insåg detta är allvarligt men för mig, var detta bara alldagligt efter långa stunder av prat så fattar jag att allt gick åt skogen o jag fortsatte tappa tag jag säger inte jag inte mådde bra under tiden jag älska det,´men inte det som händer under tiden man glömmer livet,d va måndag, men för mig fredag säger inte att ni ska sluta, men tänk på hur ni vill leva för tillslut så är hela skallen bara hasch rök och där står du med jointen i handen tanklös kul? a för stunden men vänta bara när du vart utan o kommer tillbaka till den hemska vardan har fortfarande sug, och jag känner mig tömd för jag har sabbat allt, förlåt alla vänner jag glömt ni såg mig falla, jag knulla mitt liv för det jag gjorde var att rulla mitt liv såklart hade jag kvar, men mina barndomsvänner finns inte längre i mitt liv pga det som hände tackar min familj o släkt för det stora stödet jag titta noga p döden, så jag sloopa glöden tack o förlåt till vänner, familj allihop för att ni hann stoppa mig innan jag fall ihop reff det är bra, det är dålig men vad händer? du förtränger det dåliga o softar med vänner förstör din kropp, och inte minst hjärnan du tappar allt till o med det inlärda
Fucks your life up crew Tjabo!
|