Queff - Väderlek/Vinterkräksjukan.txt
jag får en karta men väljer att följa fotspår i snön vaknade för länge sedan, men ändå fortgår min sömn jag kommer aldrig att sluta tro på min dröm jag kommer aldrig sluta tro på min dröm... jag har överhuvudtaget aldrig setts som rappgeni komiken i mitt liv har övergått till tragedi glaset är nästan tomt, jag har inget att fylla på med året har nått slutet, och jag gråter.. jag ville känna mig älskad, år försvinner men du lämna mig ensam, och tårar rinner gryr en morgondag? (man kan alltid hoppas) flyr desperat, har sprungit länge, men har inte lång bit kvar försök ni bara, kommer aldrig sluta tro på min dröm ... ALLT JAG TROR PÅ ÄR LÖGN vi kanske syns igen nån gång? våra ögon möts i spegelbilden men blicken följer tårarna som tågar längs ner med kinden... vår blev till sommar, sommar till höst och höst till nuet fick er inte att förstå i år heller, ännu ett nyårslöfte brutet men jag förlåter er, ni är förlåtna gråten åker längs kinden, det smakar salt om tårarna.. jag får en karta men väljer att följa fotspår i snön vaknade för länge sedan, men ändå fortgår min sömn jag kommer aldrig att sluta tro på min dröm jag kommer aldrig sluta tro på min dröm... - Den här går ut till er som leker gud och skapar snögubbar till höger och vänster Kul för stunden, kanske det, men visste du att snögubbarna du skapat faktiskt dör när dom smälter? nästa gång du skapar för att du inte gör nått bättre av din tid tänk på att om han kunnat, hade han med all säkerhet bett för sitt liv / Bobby Q
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
|