kekke & PanTiN - Drömmars Rike (session)
satt och snacka på msn ,sen fråga jag om han hade lust skriva session med mig =) .. här har vi resultatet,konstruktiv kritik tack ! ;) Kekke: Vänner eller kärlek det blev ett svårt val- kände mig vilse i livet som om jag drev runt på ett stort hav- vilsen inombords och är så jävla rädd för verkligheten- orkar inte springa livets lopp så jag inbillar mig en säker seger- Så jag Höjde mitt segel och ut på havet igen- men verkligheten var ju helt annan min käre vän- jag hade inga krafter så jag tog inga nya tag- det rengnar ute nu på Mitt livs sista dag- Olyckans dagar är förbi för döden är kommen- Självmord är ända vägen att flyga ifrån sorgen- så alla mina smärtor har härdat min själ- gud ligger bakom allt,men han har bara menat väl- han härde mig för det eviga livet i himmlen- så nu svävar jag ifrån min kropp och lättar alla sinnen- och alla gammla onda minnen bara försvinner- nu är jag i paradiset vars det inte finns några fler hinder- PanTiN : Ställer sig intill en husvägg med huvudet nedåtlutat- Talar med sin skugga men den ber han & sluta- Han hade länge nog försökt & finna den inre friden- så han bestämde sig nu att ge sig av mot himmelriket- Nu ser han portarna öppnas till det nya livet- och han beger sig blygsamt in i det vi kallar paradiset- Där lever han glatt, inte en endaste tår på nån av kinderna- Han berörs inte heller av de gamla plågande minnena- Vindarna sjunger i symfoni, vackert & sagolikt- Han är överlycklig över att han lyckades ta sig dit- Omgiven av änglar, stjärnor och kärlek- En närhet och glädje som inte kan bli värd mer- Han hade funnit en frihet bortom alla annan existens- Äntligen kände han att han hade hittat rätt i himmelen- Han hade det så bra men det va nånting han sakna- Väckarklockan ringde... ...jag vakna-
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|