kekke - en vers
en vers som jag ska gästa på i en låt, ska spelas in troligtvis i veckan. konstruktiv kritik !! ;) Päjz jag Tänker tillbaka när allting var glatt- men När jag sitter här idag så känns allting bara svart- du finns i mitt hjärta och kommer aldrig försvinna- Du är glöden till livslågan som får den att brinna- Men nu är du borta och jag kan bara minnas- tiden med dig kändes som jag flygde på vingar- Vi hade ju allting ! det var så allt känndes- men gud berövade mig, dig han ville ha tillbaka sin ängel- När jag flygde med mina vingar och svävade bland molnen- Vingarna som jag fått av all kärlek genom åren- men när det tog slut så bara störtade jag ner i backen- jag vill inte leva utan dig,Snälla gud! bryt min nacke- men fallet var inombords men mitt hjärta bröts sönder- alla deprissons känslor som bildar efterfölder- Självmords benängen,argesiv, tårar och blöder- det var versen om när hela mitt liv gick sönder-
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|