rizzle - teorin om obesvarad kärlek
Då tog jag upp pennan ingen, eller tangentbordet :/ känner en väldig längtan... jag lever ett midnattsliv men tanken av dig får mig att bli varm i denna istappstid ord kan inte beskriva dig, du är större än världsbilden vill ha ditt namn bredvid mitt, ståtligt på stjärnhimmlen du är inte vid min sida, jag känner en sann vrede mitt samvete är du, och mitt samvete pressas mot handleden ett steg ifrån tårar.. två blickar för att se solen skina hundra mil ifrån att våga pressa mina läppar mot dina vi går i en helt vanlig stad, på en helt vanlig bankdag men endå kan inga pengar mäta sig med ditt famntag livsbandet brinner, jag ser att det skiner om glöden men du gör att jag kan skratta åt teorin om livet efter döden kan inte sova på natten, sitter på sängen som alltid är bäddad men att du finns vet jag att mitt liv fortfarande kan räddas men blick kanske inte blir mött... men din blir mottagen livet kan göra ont,så länge det finns taggar som skyddar rosbladet Kul om ni ger texten betyg på skalan 1 till 10 Hörde även att Afa(..nånting) hade dragit VÄRLDSBILDEN/STJÄRNHIMMLEN ... de va jag inte medveten om innan!
www.myspace.com/rizzle4fz
|