är skadad, bär fanan på vägbanan
lösningar i lösningsmedel försvinner oftast när drömmarna krossats så blir ingen chockad radar upp triumf på triumf ja vinner på låtsas har slutat hoppats för jag är kort sagt borta har stått på pidestalen tänkt, ska jag hoppa? det har lockat, men törs inte med så kort sats är skadad, bär fanan på vägbanan orkar inte bara vara på stjärngalan alla älskar mig, hatar all er kärlek finns inte, för förnekandet är lätt de säger ja liknar de stora, med vitnande knogar va jävligt het ett tag men i branden så dog jag utfyllnadsrim, allt jag har till övers överallt ledsen allt jag sa när ja sa att jag ljög e sant vill inte bevittna ditt mord för se dig nerpissad ljuger inte, lovar att den här raden är den sista är skadad, bär fanan på vägbanan orkar inte bara vara på stjärngalan alla älskar mig, hatar all er kärlek finns inte, för förnekandet är lätt hahaha.. du tror väl inte lögnaren när han lovar? fick en viss aning om bra rim, för å bli anstormad ja lever svart, allt är omöjligt som att "dyka upp" me aka NA aka styckad just, mitt liv en lyckad bluff knutar ja inte lyckad nysta upp blir allt för svåra kritik tack! blir knivhack, åsikter? ni framför några nej, ska sluta klaga, lever fortfarande den ja brukar vara, spegeln stod svarande jag är gudolmig bär på helge fossmos gåva jag intressant? ja ser hellre komsmonova /C
"livet är en stor bajskorv som man tvingas ta en tugga av varje dag!" -mifune //Öpir
|