Syskonkärlek [ hela texten ]
Nu har jag skrivit hela låten , hoppas ni gillar den! Skriv gärna va du tyckte! rimmen kanske inte är dom bästa men .. Min älskade tvillingsyster är tjejen i mitt liv Med henne kan jag stå kvar och aldrig ta ett kliv Tvillingsyrran är en speciell tös hon är Mathilda Hon är allas roliga alltid glada snygga värninna Föddes gjorde vi på barnsjukhuset i Borås Sedan flyttade vi in i det gula huset i Alingsås Visst ibland kan det vara jobbigt att dela samma rum Men det kan vara så när man bor hemma och är ung Tvillingar är sådana som är vänner för hela livet Att dom alltid ska vara ihop det står skrivet Hennes skratt haha jag lovar det har ingen annan I evighet så kommer vi alltid att vara tillsamans Hon betyder så mycket varje sekund varje timma och dag Tar någon ifrån henne så blir det absoult mitt sista andetag Refrängx2 Att älska någon så mycket trodde jag inte gick Men alla här på jorden är som en lite prick Alla ses vi fär upp i det blå Hittar jag dig där uppe komer jag förstå Hon är som en ängel hon är den luft som jag andas Det är bra eftersom vi älskar att vara med varandra Kul ska vi ha det tills jag har blivit en gammal tant Inget på denna jord ska få oss att lämmna varann Allt deta som har hänt är som ett jätte stort mirakel Mathilda utan dig i mina dar jag skulle bli galen I mitt hjärta kommer alla fina minnen alltid att finnas Sen när jag dör vet du att jag kommer att minnas Fastnar något i ditt hjärta kommer det alltid där att stanna Fast om du lämnar mog kommer inget bli detsamma Om du en dag bara bestämmer dig och bara går Dör dör min själ och jag kommer aldrig att förstå Det finns ingen som jag älskar mera än dig på denna jord För Mathilda är tjejen i mitt liv och det får bli mina avslutade ord Refrängx3 Att älska någon så mycket trodde jag inte gick Men alla här på jorden är som en lite prick Alla ses vi fär upp i det blå Hittar jag dig där uppe komer jag förstå
"Jag har inget skelett i garderoben / jag har en hel kyrkogård i källaren" - Organism 12
|