Totte-Lite känslor bara
Filisoferar, tänker och fattar inte för sakta- Text författarn har fått nog och dör sakta- Alla bör akta och kolla sig runt sin rygg en gång till- Dem står still som inte klarar av men det är dem som vill- Jag söker härligheten. Medans jag letar tappar jag värdigheten- Jag hittade Denice, kärleken. Då hittade jag den värkliga värkligheten- Solen skiner. Dem röda löven faller ner medans skogen stiger- Man är stor men liten. Man letar, man tänker man blir omskakad- Man blir omtalad. Man lever livet och bryr sig inte äns om faran- Det finns dom som klarar och det finns dom som misslyckas- Finns han som är mindre lyckad och hon som finner lyckan- Det finns en kärleks plats där allt är bra och där skiner lyktan- Men se på budskapen. Denice, ängeln jag letade efter. Du var den- Du skulle vara skutvapen, om kärleken vore så att den var verbal- Där är du och här är jag men vi närmar oss mer och mer för varge dag- Jepp. Skulle vara riktigt nice om jag fick lite kritik på den också. :) Tack på förhand.
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
|