Skånegrej
(PuFf) Vi börjar vår resa o tar tåget till malmö// där e en snubbe som bråkar vi lämnar han halvdö// En riktig chill stad d e hässleholm// Har bara en sak att säga fuck sthlm// Såklart i mitt hem e där mer än en slampa// O där vi chillar me kaffe o hampa// Här i Skåne finnns många blondiner// Vi längtar tills sommaren då blir d bättre tider// Man kan säga att jag e en farlig Korp// En stad i skåne vi hatar d e Perstorp// Fuck alla norrläningar som spottar i maten// På dom vi kastar våra mördartomater// Kör rundor i Eslöv me dampets sletna honda// När jag lägger mina bars som mr.fronda// Hoppas ni lyssna på vad jag sa// Nu till slut peace out till eslöv stad// (Refräng) Skåne Skåne d e där vi vill va// Skåne Skåne där softar vi var dag// Skåne Skåne d e fan d bästa// Skåne Skåne här har vi d mesta// (JoKe) Nu har vi kommit in på andra versen// Ni som inte bor i skåne kan slicka våra arslen// Vi åker till lund o där vi rappar// Sen fixar vi några horor o dem vi slappar// Som sagt här i skåne finns fina brudar// Om helgerna vi me dem strular// Sticker sen till kebabvagnen o där vi pular// de Kvittar om vi e unga// När vi droppar våra bars hela skåne d gungar// Skåne e som en riktigt stor maffia// Bråka me oss o d blir stor razzia// Här nere har vi stora gängsystem// Knäcker dom där uppe utan problem// Skrev denna text i Skåne vårt hem// Nu skiter vi i d o kickar vår refräng// (Refräng) Skåne Skåne d e där vi vill va// Skåne Skåne där softar vi var dag// Skåne Skåne d e fan d bästa// Skåne Skåne här har vi d mesta//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|