kekke - allting tomt
du var mitt ljus du var mitt solsken- du var min ända styrka och utan dig så är jag klen- och nu är jag svag,orkar inte stå på egna ben- för du är borta från mitt liv och nu ses vi aldrig mer- jag vet jag var dum,men snälla kan du förlåta?- jag vet inte varför jag gjorde så, det kommer bli en evig gåta- men nu är du borta,och livs lågan är släckt- ser hur tårarna på pappret bara späder ut mitt svarta bläck- jag försöket skriva hur mycket jag ångrar- hur mycket jag saknar dig,och jag kan inte sommna- på natten ligger jag vaken,och letar efter svar- fäller en tår,det är bara minnen kvar- jag saknar dig så,jag vill vara i dina armar- känna mig varm, och få känna av kärlek- känslan att älska och en oendlig närhet- men mina känslor är döda och jag kan aldrig mer känna kärlek- Ref: du fanns här för mig och jag fanns för dig- du fanns i min själ du var livet för mig- du gjorde mig glad du renasade allt ont- du försvann iväg från mig och lämmnade allting tomt x2- Min tillvaro är tom utan din närhet- och mitt hjärta går sönder utan din kärlek- min mur raser sönder och hela borgen brinner ner- faller ner i det mörka hållet,för jag orkar inte mer- jag levde för dig,du hade hela mitt hjärta- alla glada stunder men även delad smärta- du fanns i min själ du var mitt allt- fanns vid min sida när det var vinter och kallt- du gjorde mig varm och du gjorde mig glad- vi hade bråkat och slagits men det hade vi klarat av- så varför skulle det brista varför blev vårat öde så- jag ställer frågor och funderar men jag kommer aldrig förstå- vi som hade allt,höll varandra så nära- hand i hand på vägen,och vi var otroligt kära- men i slutet av rälsen spårade vi ut- var det bara en slump,eller var det bestämmt av gud?- Ref: du fanns här för mig och jag fanns för dig- du fanns i min själ du var livet för mig- du gjorde mig glad du renasade allt ont- du försvann iväg från mig och lämmnade allting tomt x2- Outro: du kommer alltid finnas kvar inom mig, jag kommer alltid att älska dig på ett eller annat sätt ända tills graven och livet i himmlen. föralltid.. jag vet själv,lite korta rader osv ;/ kanske dåligt rimschema men , konstruktiv kritik ! ; ) peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|