Idiotförklarad - SDD (32 bars, skryt)
idiotförklarad, kommer och skryter med gangsterrader jag lyser som kandelaber och flyter som vattenskador kalla dig inte emcee, när du inte ligger rätt på beatet du är efterbliven, och din brud ser ut som Leslie Nielsen sluta hata eller bli nertryckt på korridorsgolvet det är ingen vinflaska - det är en molotovcocktail! häng med oss - du lämnas avdankad i gatljuset vänd mig ryggen, och få en glasflaska i bakhuvudet! ville du battla på scen? nu är det dags att börja leken och du står där skamfilad - som ett dåligt slöjdarbete! är jag okänslig? jag ratar allt ansvar det är inte mitt fel att du ser ut som cartman i south park bestäm tid och plats, och jag kommer stridsbeväpnad beefa mig - men se till att vara livsförsäkrad! så kasta din tärning, jag vinner varje rimtävling med cool frilla och galen stil - typ som jim carey så ställ dig mot mig, din luspudel till satmara droppa en bar(!), och ditt struphuvud blir avkapat du rappar men saknar kraften, är pantad som fantaflaskor när jag lagt en rad mot dig kan jag slappna av och sluta rimma... (hah) klart jag lever som anarkist du ville battla mig, men din mammadiss tyder på faktabrist jag köper diamanter, som gnistrar som min lyrik och du är under isen - som fiskar i vintertid klart du följer bolibompa, en gullig morsgris borstar tänderna noga, glömmer aldrig dina vitaminer du kan se mig på jamet, troligtvis i ordkrig lever för musiken, och glufsar i mig pizzabiten inte konstigt alla hatar din äckellåt min ak4 får dig att prata - som läkerol jag är bara här för att visa hur hemskt det kan bli om något offer vågar tjafsa med N TO THA P!
www.soundcloud.com/whateverist www.paradigmskifte.se
|