I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Isons tänder

Vår Hiphop - Graffiti

2012-03-06 22:53

Isons tänder

Hej! Kom bara att tänka på användaren Isons tänder, var det samma snubbe som döpte om sig till isons nya tänder när ison skaffade nya tänder? I såna fall kontakta mig här på Whoa, har en vägg som det vore fett om han målade åt mig. Har kanske inte så mkt med graff att göra men inget illa menat.

Crüel town, it's a Crüel town...
Graffare

2012-03-07 02:16
VA?
S K B . Graff it dont stop it!!

http://oktaykungblackbook.tumblr.com/

2012-03-07 17:04
hahaha så random!
kommer ihåg den ursprungliga användaren men inte att det kom en isonsnyaständer sen.
All som röstar på mig skall jag slå ihjäl.

2012-03-07 17:44
haha, ett gott afterwork skratt, bra inlägg!
Que sera, sera.
Redaktionen

2012-03-08 14:44
hehe. när ison o fille uppträdde innan akademien o looptroop på bananpiren för en dos år sen stod jag mitt i publikhavet o vrålade ut min kärlek till dessa gaddar med ett a4 där det stod klart och tydligt "isons tänder <3"

...jag skulle få stryk av hans "kusiner" som inte uppskattade detta.

sen körde akademien o promoe "en varning" för första gången ihop live o promoe sjöng fel.
jag blev även av med en whoapin jag hade då..

tänk vilka minnen man har till isons tänder <3
namaste

2012-03-08 20:32
ÅderpåleOne <- Det sjuka är att jag "känner" en av hans "kusiner", va lite nojjig att jag skulle få stryk för att jag startade den här tråden. Hittills allt lugnt dock. Kom att tänka på den feta låten med honom i area 08 när det rullar typ en röd/rosa mixer på pendeln.. ahh vilka tider.
Crüel town, it's a Crüel town...

2012-03-12 23:16
Vilken fest det var på bananpiren back in the day. Mycket bra svenska artister som bokades för diverse göteborgskalas.
Dock var det alltid ett jävla meck att få ta med sig något berusningsmedel.

Förlåt jag blev bara nostalgisk och ska inte hijacka tråden mer.
Äger dig som staten
Redaktionen

2012-03-12 23:26
ja fyfan. folköl, tvålcola och röda rizla under bron. de e grejer de
namaste
Graffare

2012-09-11 20:16
skönt alias namn som fan hehe
hammarby stockholm