I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Torska på Stealth

Vår Hiphop - Graffiti

   

2011-10-18 23:16

Torska på Stealth

Sedan Stealth intruduserades på riktigt för något år sedan, så har insidescenen fallit något enormt i mina ögon. Aldrig har det under de senaste 10 åren rullat så mycket indsidor (skit) som det gör idag. Uppenbarligen så ser ju inte ungarna sina tags i och med att inket är transparent, därav det undermåliga resultatet !?
Det som är mest tragiskt är att Sl inte verkar se dem heller, det verkar nästintill som om de tror att det är buffs som redan har blivit buffade.
När jag var liten så var insidor en riktigt spännande sport, man stod alltid lite halvnojig vid dörrparet och väntade sig att det skulle stå en sk Falckare vid nästa station. Vad är egentligen "sporten" med Stealth? Bomba, det skummar lite och luktar metanol i 10 sekunder. Du kan lungt kliva av tåget utan att öh tänka på knas. Jag menar dem kan ju tom bomba framför kameror utan att behöva tänka på ev framtida bevis, då filmen förmodligen redan är raderad innan tagen uppdagas..
Jag vet egentligen inte vart jag vill komma med inlägget, men alla kommentarer gällande: Om du e så himla bra gå ut och kör sj! Cashu6 om du e så himla hardcore gå ut åhh kör själv etc undanbedes.