I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2011-07-19 12:03

mölndal

tja har hört att det ska finnas någon form av laglig vägg i mölndal(GBG), men har inte hittat någon info om det, någon som vet något??

kjamizzaj

Varför finns det kondomer med jordgubbs smak när alla vet att musen gillar ost...

2011-07-19 15:14
Det är lagligt ja, gå upp på bron vid stationen och sväng vänster på bron. Gå förbi rondellen och fortsätt rakt fram så kommer väggen där, 30-40 meter lång och 4 meter hög ungefär. Cased closed.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-08-07 04:06
Gå in o måla i fabriken mitt emot istället :) Grymt stort. lite kameror men det e inga problem ;)!
När en person har en osynlig vän kallas det för idioti.
När en grupp människor har samma osynliga vän kallas det religion?

2011-08-10 21:51
Gå till fabriken men akta dig för RSC för han är polisinfomatör och Golare precis som OCF.
ONE

2011-08-11 14:20
Haha, fan va sjukt dum i huvudet du är. Fattar du inte hur efterbliven du verkar när du sitter på Whoa och snackar skit om att vissa crews är "Golare" för att du har läst det på fotolog och vill verka vara häftig för alla 12åringar som sitter här och precis har börjat klottra..

Otroligt att du ens ägnar dig åt sånt......
"finns inget dåligt med knark (hash,grönt) rökt det själv i ett år nu o jag mår susen!!
röka o måla e grymt!!" - Jaojao

2011-08-11 14:26
Vet du hur det känns å bli nergolad ? ta reda på den känslan så förstår du hur arg man är! Alla i OCF är golare punktslut tycker synd om dom när man träffar på dom.. Öppna inte din käft när du inte vet vad du pratar om! . Jag är en av alla dom som blev ner golad av OCF..
ONE

2011-08-11 23:31
Du har inte gått i skolan i alla fall...
Du har redan nämnt att jag är golare( jag golar inte på någon) så varför skriva det i varje tråd? Du är säkert inte 21 år utan 12 som Hora sa. Tycker bara att det är väldigt oförskämt av dig att hålla på som du gör.

Peace!
När en person har en osynlig vän kallas det för idioti.
När en grupp människor har samma osynliga vän kallas det religion?

2011-08-12 00:53
Skolan kan jag vara ärlig om att jag inte gick i :P. okej ska vara sjysst jag ska ta bort RSC kommentarena men OCF är golarna inte du kanske. sanningen är att jag är 25 ..

peace
ONE