I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Äckligt trött på alla jävla graffiti.

Vår Hiphop - Graffiti

   
Graffare

2011-07-14 02:42

Äckligt trött på alla jävla graffiti.

såhära va. har målat i 7 år nu, ibland gjort flera pieces i veckan och ibland inte målat på över en månad (alltid skissat dock) det som är grejen nu är att jag ju är helt jävla besatt av skiten MEN jag är så sjukt jävla trött på all graffiti nu förtiden, allt är ju bara skit, okej inte allt såklart men 90%. jag vill liksom göra något helt eget och nyskapande men allt har gjorts känns det som. blir så jävla sur på alla dessa "målare" som bara lägger smutsiga kromare på fyllan och sedan kallar sig konstnärer, graffiti för mig handlar om att skapa någonting vackert utan en massor med olika medel, och inte att få en adrenalinkick på fyllan. finns det någon som känner ingen sig i dessa tankebanor, och vad ska vi göra för att utveckla graff-scenen i världen? finns det något man kan göra eller kommer det abra gå åt helvete med lagliga väggar och allt sådant? kanske låter sjukt bitter, isf förlåt. men detta är vad jag känner, så säg vad ni tycker och tänker om saken. vill dock flika in med att även jag kör fula kromare och bombar med fula tags ibland men det e liksom inte samma point i det som ett riktigt mästerverk. respekt till ni som gör eran egen grej därute!

/mister S

DAT LOUD SACK