I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hur stort ''lager'' har du?

Vår Hiphop - Graffiti

   

2011-06-06 19:52

hur stort ''lager'' har du?

Precis som alla andra här så har jag sätt mycket trådar varav sneakertråden, hur ser du ut idag etc. Tänkte att vi lika gärna kan starta en tråd om hur stort ''lager'' ni har där hemma.

gör såhär:

ta en bild på alla cans,supplies, markers, etc. du har, lägg ut en bild här.

förutom att lägga ut bilder på ert lager så kan ni även diskutera vilka saker ni tycker är bäst, tipsa om grejer etc.

Mitt lager ser ut såhär just nu







de är montana stickers, markers i alla möjliga olika färger och sorter, montana gold cans, 1 molotow burner, 1 montana spider, 1 mtvtm dark blue, XXL Chrome (något tyskt märke eller nå) och sen en massa burkar från cheapy som jag bara använder för att träna can controll.

Har en fråga till er, när jag var i berlin under påsken så var burner ganska nytt där och de var bara 1 person som hade sin affär (down stairs) som hade lyckats få in 1 molotow burner på 400 ml. Under sommarn så ska jag resa runt igen, mest i tyskland,frankrike och italien och jag har tänkt att utöka mitt burner lager mer så vet någon av er någon av er någon affär som brukar ha burner?

Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid