I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Graffiti + valborg = ?

Vår Hiphop - Graffiti

2011-04-29 15:13

Graffiti + valborg = ?

Hej

tänkte fråga en grej ang. att måla på valborg.

Hur känner ni? Tycker ni det är det dummaste man kan göra då massa snutar är ute eller tycker ni det är fritt fram att köra?

Personligen tycker jag att valborg är en dag jag kan vara utan burkarna då jag bor i en liten håla och snutarna är överallt.

P.S. Ni som känner för att skriva spydiga kommentarer eller tooooy osv. Kan gärna skriva det någon annanstans då jag bara vill höra vettiga kommentarer om folks åsikter

Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid

2011-04-29 17:36
tänk själv.

Men vill du höra min åsikt så är den följande. Ingen aning om var du bor men om du bor i ett av två radhus i Sörböle som har en majbrasa och "ICA väggen", så skulle jag ge fan i att pieca den och dricka ett par småbira och plocka fram grillpinnen. Detta då kongas alltid cirkulerar mer än vanligt vid dessa högtider (Bla. då det förekommer mycket tonårsfylla)

Har du tex. en godsyard eller något att vistas på så är den garanterat strået lugnare än i vanliga fall då poliserna har mer att göra än vanligt, och därmed kanske skippar vändan förbi fraktjättarna.

Ps. Hoppas du torskar!!!

2011-04-29 21:30
Ska kanske ut och bomba.
Det är inte klottret som kostar, det är saneringen.

2011-04-29 22:16
Graffaren P15, är ju tuffast på hela Whoa igen.... Planerar insida på lindingö banan + ska ut och bomba på valborg.... får man hänga med??
Dra åt helvete

2011-04-29 23:12
weakbcomeheroes: Tack för att någon är vettig nog att svara med meningar och ang. ditt P.S. så kan jag svara att det var bara onödigt att skriva så och jag ska ändå inte ut och måla, blir som du skrev att sitta och grilla och ha sig med polarna.

Graffarn P15: Tja tycker du det är bäst så, så kör på

CSG: förstår inte varför folk här inne inte gillar dig, du verkar rätt skön...

2011-04-30 02:00
Har du inte varit med i ett par år? Alla högtider är bäst o köra på. Snuten skiter i klotter.
Ser snuten dig är det jagen vilken dag på året som helst.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-04-30 04:42
busted!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-04-30 09:17
KB: Menar du här på forumet eller om jag har målat i ett par år? Jag var medlem på forumet den 15 april i år så nej isåfall. Om jag har målat, ja. Men som sagt ville jag höra eran åsikt om det. Tyvärr jag bor i sveriges tråkigaste stad (googla) om någon här inne vet hur stort norrköping är så är väll min stad 5-7 gånger mindre än den. Det enda snuten gör hos oss är att hålla koll på klotter och fullisar för dom har inget annat för sig tydligen...

2011-04-30 09:51
stadsbombing tidigt på kvällen & dylikt skulle jag nog skita i faktiskt,
men med tanke på att det är en röd dag så är det rätt mycket platser där det inte rör sig speciellt mycket rallare, snutar mm. snutarna är nog först & främst ute efter & omhändeta unga med alkoholhaltiga drycker. så om jag säger såhär. valborg är bra till olika saker och dålig till olika saker.. lycka till!

2011-04-30 11:14
Att stå och pieca ett fame med en engångsgrill hade ju inte varit fel.
"Näe, nu målar jag bara lagligt."
"Jasså? När var du senast ute och målade tåg då?"
"Jo, det var jag igår."

2011-04-30 12:38
Nali: Syfta graffiti år..

2011-04-30 14:22
nali

Hur känner ni? Tycker ni det är det dummaste man kan göra då massa snutar är ute eller tycker ni det är fritt fram att köra?
Du besvarar din egna fråga.

Personligen tycker jag att valborg är en dag jag kan vara utan burkarna då jag bor i en liten håla och snutarna är överallt.
Dåså?

Vad exakt för svar förväntade du dig, egentligen? Du ställer en fundering där "det rätta svaret" är uppenbart, något du sedan håller med om innan du ens låtit folk svara i tråden.

"Hej! Vad är 1+1? Jag vet att det är 2, men vad tror ni?"

2011-04-30 17:52
DD: Lol 1+1 är ett uppenbart svar då det är sagt inom matematiken men vad personer har för åsikter är olika. Jag vet hur jag tänker och tycker men frågan var ju, hur tycker och tänker ni? för det kan jag ju omöjligt veta