NYTT monster rull på nyapågan 21 02 11
ryktet talar för samma förbrytare ännu en gång!
ucha Fuego
hamnar på nätet inom kort förmodligen som allt annat som rullar där nere.. lägger inte någon annan upp så lägger de upp själva..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hoppas bilder slängs upp XD
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
e det cfos kråmaren på graffalpha?
fyfan vad det rullar just nu !!!
freshhh!!!!!
INTE SOM ANDRA<br>
fan man måste ändå säga att internet har pajjat mycket...allt läggs ju för fan upp. finns ingen charm längre.
MRsalesman
fan man måste ändå säga att internet har pajjat mycket...allt läggs ju för fan upp. finns ingen charm längre. tycker du?
De är som det är och de är utveckling.
o ja jo håller med dig till viss del.. men de är 2011 o vi ska väl leva i nuet o njuta av de gamla och lära oss av de som varit.. inte fastna i de.
Själv tycker jag att det är
Fett Nice o kunna sitta i Kina eller i kiruna o se vad som rullar o vem/vilka som inte sitter hemma o tänker o klagar på livet utan lever o målar.
Internet är kommunikation till max!
Frågan är väl hur du/ni använder er utav det..
Annars måste ja säga att de va ett riktigt Grymt rull med STYLE rakt av.. Färg o Detaljer o riktigt fet character!!
O vem ligger bakom.. Ner Crew, Mad out Skåne/Denmark!
Utan nätet hade vi inte sett detta så.. shut the fuck up?
-tackar
redkimdk P28
-"Open Your Mind" din instängda egoistiska svenne!
Det är en åsikt jag yttrar så du kan ta ditt shut the fuck up o köra upp det i ditt ner-kåta trånga analhål, leta fram din bästa amateur-dwarf-gangbang porr o knipa säften. Ja, JAG tycker att det är tråkigt eftersom folks blackbooks, filmer, böcker, tidningar mm urholkas p ga av internet. Herregud jag är oxå uppvuxen med det fantastiska intranätet o tycker det är nice med allt info, men det kan bli för mkt också. Det var roligare när bilder var lite mer privata och folk kunde välja att ha sina bästa alster (som dessa exempelvis) publicerade där dom ville. Men visst käfta din lilla homokisse
fram med ditt lotion fjolla...
MRsalesman Det är en åsikt jag yttrar så du kan ta ditt shut the fuck up o köra upp det i ditt ner-kåta trånga analhål, leta fram din bästa amateur-dwarf-gangbang porr o knipa säften .
Precis de är din åsikt o jag svara men..
sheeeeeeet va du gör bort dig!!
var de en känslig grej eller?..
-tydligen, dissa mig huur mycket du vill o kalla mig vad du vill.
För mig är du
MRsalesman en ilsken otrevlig person som ger writers dåligt ryckte.. vilket är förjävligt o tråkigt.
Du låter som en gangster som löser saker med våld o kaos.
Detta är ett Graffiti forum o inget ilsket diss-forum. Ja, JAG tycker att det är tråkigt eftersom folks blackbooks, filmer, böcker, tidningar mm urholkas p ga av internet. Herregud jag är oxå uppvuxen med det fantastiska intranätet o tycker det är nice med allt info, men det kan bli för mkt också. Det var roligare när bilder var lite mer privata och folk kunde välja att ha sina bästa alster (som dessa exempelvis) publicerade där dom ville. Men visst käfta din lilla homokisse O ärligt talat.. vem fan bryr sig om vad du MRsalesman tycker och hur du tänker, du behöver inte förklara dig för mig för jag fråga ej dig, men ändå så spottar du o svär som en galning.
aja du är inte så van vid internet kompis. Jo jag gör bort mig, för jag bryr mig verkligen vad folk tycker om mig. jag löser f ö inte saker med våld o kaos, jag löser dom med ord på internet och ord i verkligheten, precis som nu! du borde lära dig o inte ta denna skiten så allvarligt eftersom du inte verkar klara av det. Forum är till för att diskutera...därav ORDEN som skrevs.
-Det handlar inte om vad folk ska "tycka" om just DIG..
Man är alltid anonym på nätet vilket du som
vuxen borde veta = klart du skiter i vad folk tycker om just dig då.
- Du diskutera inte något utan hoppa på mig o säger saker som:
köra upp det i ditt ner-kåta trånga analhål, leta fram din bästa amateur-dwarf-gangbang porr o knipa säften och avslutar det "på ett vuxet sätt" igenom att säga:
Men visst käfta din lilla homokisse Huur ska vi föra en diskution om ett Fett Nice Rull då menar du?..
Lägger till lite saker där i det sista du sa för ja kunde inte sagt de bättre själv.
du MRsalesman borde lära dig o inte ta denna skiten på för stort allvar eftersom du inte verkar klara av det och sedan ska dissa o kalla mig saker. Forum är till för att diskutera... därav ORDEN som jag skrev ifrån första början. PEACE!
Du missar syftet bakom mitt första inlägg sötnos...men mission accomplished eller vad man nu säger
syftet? håll dig till Trådens ämne o tala utan att försöka förnedra människor. Sötnos? homokisse? kompis? sheeeeet asså...
MRsalesman är och har alltid varit en ilsken otrevlig gnällig person som ger writers dåligt ryckte.. vilket är förjävligt o tråkigt, MEN jag håller med han till 100% trots att han låter som en gangster som löser saker med våld o kaos om att ni borde ge fan i att urholka folks blackor med ert toy-rygg-klappande ni sysslar med på foTOYlog, där ni propsar varandra för att ni fotat och uppat folk ni inte känner, har en personlig koppling till eller ens härt talas om på er fotoylog just för sakens skull, att dina toykompisar ska kunna ryggdunka dig.
hmm inte säker på att ja hänger med till 100% om vad exakt du menar.. urholka folks blackor? Hur och vem ser till att folks blackbooks hamnar på nätet? Alla writers vill väl ha fame till max? Att foton sprider sig på nätet är väl som när folk snacka förr i tiden o berättade om va dem sett.. enda skillnaden är att man verkligen kan se de med egna ögon vilket ger ett bevis på att de finns o hur det verkligen ser ut .
HAHAHAHAHA gillar din summering av mig, men du har rätt, jag är inte världens bästa writer (o kanske inte trevligaste....HÄR ska nog nämnas) men jag har likväl åsikter om stilar o div annat i graffkulturen. Jag har fan hängt med tillräckligt länge, sett tillräckligt många situationer o träffat tillräckligt mkt folk för att ha en jävligt bra uppfattning om saker. Om jag inte diggar ngt varför ska jag då vara positiv i sann svensk ryggdunkar anda? jag förstår det inte o kommer aldrig göra det! o trainkill ang att ge writers dåligt RYKTE?.....ehhhhhh du tror inte att det är dom writersen som wave'ar, slår folk, torskar för narkotikabrott som sedan nämns i tidningar mm som ger writers dåligt rykte? på allvar alltså? du vet folk som sumpar skolan, har xxxxx antal tusen kr i böter osv... jag har inga böter, har inte trashat, mitt intag är måttligt och jag har gjort mitt gymnasium o läst på universitet...SÅ DET SÅ:) O-C-H...jag betalar för mig...typ! Problemet är att ni i er jantelagen anda är så rädda att säga vad ni tycker om saker att ni proppsar allt, jag är ingen bitch, ursäkta. O är ni inte bitches så har ni helt jävla värelös smak ärligt talat, men det får ju stå för var o en. fez: till dig pallar jag nog inte skriva mer...diskutera med någon annan är du söt.
Ni låter som en bunt surkärringar hela högen, jag älskar er.
"Näe, nu målar jag bara lagligt." "Jasså? När var du senast ute och målade tåg då?" "Jo, det var jag igår."
MRsalesman Du är ta mig fan här igen..
o du gör bort dig som vanligt igenom att av någon anledning börja berätta vem DU är..
VARFÖR känner du att du måste förklara dig hela tiden????
Ingen här frågar eller vill veta din bakgrund!????
trainkill Var smart nog att använda sig av MIN tolkning utav dig, det ända han lade till var att du e gnällig, kanske va de som fick dig att vakna ur dimman.. whatever.
Problemet är att ni i er jantelagen anda är så rädda att säga vad ni tycker om saker att ni proppsar allt, jag är ingen bitch, ursäkta. O är ni inte bitches så har ni helt jävla värelös smak ärligt talat, men det får ju stå för var o en. Jaha.. men va i hela världen gör du HÄR då!.........................
Jag vägrar svara om du inte skriver: sheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet till mig. inspirera mig snäckan
Nu finns det väll bara den där Blow Sosw peicen på nya Östgötaåendeln att hänga ut också.. sen är allt från den smutsiga södern pubicerat?
MRsalesman: Word
Trasig lampa
Generellt sett så ser jag ju helst saker live på plats. Men man e ju rätt geografiskt begränsad när man inte åker sverige runt särskilt ofta. Då e det rätt tacksamt med tidningar/bloggar osv som lägger upp grejer från andra städer. Men gäller det gbg ser jag helst sakerna rulla. Men jag har svårt att se att det skulle vara direkt negativt för kulturen att få saker levererade direkt på hemsidor. Det drabbar väl mest folk som gör tidningar, men å andra sidan liknar hela diskussionen nerladdningsdebatten fast på ett ännu mer abstrakt plan.
oj oj, man e borta från denna delen av forumet i ett par år o så kommer man tillbaka o ser detta. fy fan kan inte bli annat än positivt överraskad. angående "bilder ska inte bli uppladdade på nätet då det urholkar folks magazin, filmer och blackbooks'' nåväl det kan finnas en poäng i det, _men_ jag anser att det är nice att kunna sitta hemma och se vad som händer i resten av Sverige (och världen) då man inte kan traska världen över och se varenda rull. men som sagt det är ju 100gånger fetare o se ett schysst rull "på riktigt" än o se det på en bild. Tål att sägas: detta är _min_ åsikt om saken i fråga.
In a world full of shit, you are still an asshole to me.