I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Boogie Nights Magazine NR.2

Vår Hiphop - Graffiti

2010-12-15 00:17

Boogie Nights Magazine NR.2

nu är den ÄNTLIGEN här

Gratis tidning med fokus på Stockholm

2010-12-15 10:26
vem ska man suga av för att få ett ex då?
this is for my dawgs - Diamonds and Glue

2010-12-15 13:03
och har gratisexen lagts på lådan? ;)

2010-12-15 14:08
Alltid gratis och till er som hjälpt till med bilder kommer det komma ett nummer på lådish.

Observera att Dopydog får ett nummer utan att suga av någon, bra deal, det är boogie nights det!

2010-12-17 18:56
boogie nights, de, de e grejer de, som farsan sa
this is for my dawgs - Diamonds and Glue

2010-12-19 02:08
"Gratis tidning med fokus på Stockholm" och på framsidan av tidningen står det Tsd?
LIGG NER!!

2010-12-19 14:49
bara för att dom är från gbg kan dom väll fan lira i stockholm med...
csg<3

2010-12-26 20:53
Har ni vägarna förbi Salong Betong finns det även ett antal exemplar där att bläddra i!

Så laddar vi för det nya året, fortsätt köra så ska vi nog fan se till att fortsätta ge er tidningar, gratis!

/BNM

2010-12-26 21:15
TSD finns la i Skåne också?
"Näe, nu målar jag bara lagligt."
"Jasså? När var du senast ute och målade tåg då?"
"Jo, det var jag igår."

2010-12-30 01:42
fint jobb av er tycker jag!
Rahamadjan av GU-PA!

2010-12-30 19:52
När kommer min tidning? skulle skickas med posten men inte sett skymten av den...

2011-01-01 17:25
En riktig B-blaska. är tidningen gjord i paint eller? det finns ju tusen grejer att anmärka på den.. ok, konstruktiv kritik:

- Mörk logotyp som gör den otydlig. Svart kontur på mörklila text?
- Behöver ni verkligen den stora graden på all brödtexter och ingresser? Större text gör inte texten mer lättläst, Större radavstånd gör det.
- Utformningen av intervjuen, radbrytningar, talstreck istället för indrag/ olika stora indrag. Väldigt ostrukturerat.
- För mörka bilder. Ljusa upp bilder som redan är mörka.
- Dra och förvräng ALDRIG ett foto! Skala dem för att anmpassa storleken istället!
- Stukturera placeringen av bildtexten bättre, nu sitter den på olika ställen och med olika färg på varje bild.
- Bildmarginalerna måste justeras. Det är inte snyggt när bilderna hänger ned eller kniper mellanrummen.
- Använd ett utfall på minst 3mm per sida av tidningen så beskärs inte text ock dylikt som hamnar i kanten.
- Kantmarginaler?
- Korrläs alltid all text innan ni skickar tidningen till tryck. Stavfel och konstiga meningssatser haglade det verkligen av.

2011-01-02 21:08
äh spänn av!
jag tycker att det är generöst av de att ger ut en schysst gratis tidning!
Rahamadjan av GU-PA!

2011-01-04 15:24
Tycker dom som ligger bakom tidningen ska ha en eloge för jobbet. Visst, kanske inte den mest "seriösa" med layout och grejer men det är riktigt shjysst att den görs.

Sen är det jävligt najs att den faktiskt är i fysik form, när allt annat är på nätet idag.

Big ups booghie nights!

2011-01-13 14:50
Okej materialet av tidningen kanske inte var det bästa men kvalite av målarna jämfört med trainkills egen tidning är oslagbar..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-01-13 17:15
vart får man tag i den? butik ?
uffline!! Rockerz

2011-01-13 17:28
En grej dock som kan bli bättre är att bilderna är ljusare tills nästa gång, det var många bilder som var mörka.

2011-01-13 19:29
Bilderna skall bli bättre. Vi fick byta tryckpress i sista stund vilket medförde att profilerna inte var anpassade efter pressen på ett sätt man kan önska.

Ska fungera bättre till det tredje numret!