I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Behöver hjälp!

Vår Hiphop - Graffiti

   
Rappare

2010-10-21 17:37

Behöver hjälp!

Tjenixen! Jag är inne på min fjärde termin på Universitetet och studerar till Fritidspedagog. Jag har tillsammans med tre andra klasskamrater fått i uppgift att göra en mindre fältstudie som ska behandla ungdomskulturer/subkulturer. Detta ska sedan resultera i en redovisning på 30 minuter framför resten av vår klass, som är på drygt 20 personer.

För att kunna göra den här fältstudien behöver jag er hjälp, ni som hänger här på graffitiforumet är själva fältet för min studie och jag skulle jättegärna uppskatta om ni kunde besvara några frågor om graffiti med anknytningar till eran egen ungdom, varför ni valde graffiti osv.

Vi kan ta intervjun antingen här på Whoa genom PM-korrespondens, msn, mail, telefon, ja vad ni nu känner er bekväma med. Inga namn behövs, om Pseudonym önskas så fixar vi det. Jag vet hur anonyma målare vill vara :D

Skicka ett PM så kan vi styra upp intervjun snarast möjligast. Du får givetvis se frågorna på förhand och så får du välja vilka du känner dig bekväm med att svara på. Det kommer inte vara några personliga frågor utan mest ytligt. Vi är inte intresserad av din identitet utan ditt val av...hobby?

Tack! //Sincedayone!

Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"