Du doktorn, jag har ingen aning hur det kritiska läget ser ut i Stockholm. Men jag har för mig att här nere i Skåne finns det väldigt, eller det fanns många lagliga väggar. Till exempel kultur-museet i Kristianstad anordnade något liknande, det var förmodligen ett tema hörde jag talats om.. Men den heta debatten är Stockholm, synd att folket kan knappt påverka. Majoriteten hatar och minoriteten älskar, det skulle varit vise versa ! Alltså, gränsen mellan konst och skadegörelse är ju så jävla tunn och flytande, det är beroende på ur individens perspektiv. Lagar är överskattade, thumbs up for that one! :) Graffiti är en del av hip hop, och hip hop är en del av mångas livsstil. Att inte tillåta graffiti skulle vara någon sorts av diskriminering. Jag menar, hat föder hat, som en ond-cirkel. Det som är mest bull, är att det är endast (I många fall) politikerna som gör den mesta av påverkan. Så många problem, man mår rentav illa.. Sorgligt att folk tänker så, frihet är underskattat i det dagliga samhället...Peace!