I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Försäljning av burkar, Smålands Nation i Lund - Hjälp oss!

Vår Hiphop - Graffiti

2010-04-17 22:00

Försäljning av burkar, Smålands Nation i Lund - Hjälp oss!

Nu har vi sålt burkar i snart ett år på Smålands Nation i Lund. Vi tror fortfarande på kombinationen lagligt vägg med burkförsäljning just intill. Under vårt första år har vi sålt Sabotaz80 och för tillfället säljer vi dem för 35 kronor styck.

Men nu har det blivit så att vi inte kommer kunna köpa in fler Sabotaz80 och vi siktar därför på att byta leverantör. Det vi vill ha är helt enkelt lite feedback på våra planer. Vi har fortfarande många kulörer av Sabotaz80 kvar, men vi kommer framöver behöva ta in svart, vit och krom.

Ett alternativ är att vi köper in Bombers Best (svart och vit 400 ml, krom 600 ml) och då kommer vi ta 35 kronor respektive 40 kronor, styck för dem.

Vårt andra alternativ är att ta in Molotov Premium (svart, vit, 400 ml) samt Belton Special Effekt (krom, 400 ml) och då kommer vi ta 40 kronor styck för dem.

Vilket tycker ni är att föredra, d.v.s. vilket tycker du ger bäst värde för dig som "konsument"?

Finns det någon annan i Skåne som säljer dessa märken och i så fall till vilka priser?

Tack för era svar!

2010-04-18 14:52
Bombersbest är godkänd, men inte i närheten av Molotow. Med tanke på 5 kronors prisskillnad så borde ni köra stenhårt på Molotow!! Akta er dock för belton special chrome, varför inte den hederliga Burner chromen istället? Bästa kromen på marknaden, helt klart!
yo hiphop r'n'b

2010-04-18 15:23
molotow är mycket bättre .. satsa på de och ta in burner crome istället för belton special crome

2010-04-18 20:56
Sällar mig till föregående talare kamrater, molotow är bättre. Och jag tycker också att om ni kan få in Burner Chrome istället för den specialen vore det perfekt!
Jag hatar internet.

2010-04-18 20:56
båda är jävligt soft,
hade varit fint med molotow eftersom fatcap slutat sälja de.

2010-04-19 12:35
Ge oss Molotow och CoversAll, bästa Krom/svart som finns där ute!

2010-04-20 11:41
Vet inte hur svart/vit/krom bombersbest uppför sig, men kulörerna jag testat var inget vidare. Ändrar nyans konstant oavsett hur mycket man skakar dom typ.

Betalar hellre en femma extra för Belton Molotow.

Krom/svart/vit är dock inte högsta prioritet på en laglig för mig. Kommer ni inte ha färger när Sabotaz är slut?
http://www.fotolog.com/helsingbomb

2010-04-20 11:49
Skönt med lite enhetlig respons. Nu ska vi se om vi kan styra upp den här dealen med Molotow!

Andledningen till att vi först funderade på Belton Chrome Special Effekt var väl mest av nostalgiskäl.

2010-04-21 19:27
Krom/svart/vit är dock inte högsta prioritet på en laglig för mig. Kommer ni inte ha färger när Sabotaz är slut?

Jo, när våra Sabotaz börjar ta slut är förståss tanken att ersätta med Molotow även på färgerna. I alla fall om dealen med Molotov går bra.

2010-04-22 19:17
får man frågar hur många burkar ni säljer på ett år?

2010-04-22 20:29
Alltså om ni lyckas få ett shysst avtal med Molotow, och KAN börja ta in stora partier med premium LOVAR (!) jag er att ni kommer få bra med konsumenter från hela skåne området.
Det är en av de särklass bästa sprayburkarna på marknaden, och fatcap har precis slutat sälja dem, så ni kommer få dem sålda som smör. (Sålänge ni inte tar mer än 37-40 kr styck för dem, och kanske lite mängd rabatt om man köper ett visst antal, typ 20 kannor för 700kr?)
yo hiphop r'n'b

2010-04-22 20:52
http://www.curbservin.se/
Mitt namn är ståkuk