I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gothenburg 2007

Vår Hiphop - Graffiti

2010-02-12 19:26

Gothenburg 2007

nån som kan orda en låt lista då den på slutet inte innehöll den andra låten(precis den jag letar efter det är den första schenen när FAU o PWC kör på en spårvagn)

Nej Lars-Eric bilar är inget man kan snatta...

2010-02-12 20:27

tracklist:

Lynx And Fatal - The Fonz
A Future Prophecies - Black Mamba (den som du sökte)
Prodigy - Vodoo People
Limewax - Demolished
Skream - Aint it cold
Desimal - Hyperboria
Pendulum - Slam
Pendulum - Masochist
Aphex Twin - Vordhosbn
Kemal - Data The Messiah
Pendulum - painkiller
Pendulum - The Terminal
DJ Krush - Days End

2010-02-12 21:52
man tackar men på youtube så va det intro sången i början på låten så det va drf jag undra

2010-02-12 23:27
A Future Prophecies - Black Mamba finns inte o hitta på internet typ har letat fan i ett år efter den :O!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-12 23:35
ontherun95 P14 jag har hittat den men den har introt i början ska klippa lite och ladda upp men det gör jag imorrn

2010-02-13 17:28
vem från PWC är det i klippet?
www.sexstyckenstryk.com
www.myspace.com/mattiasingo
www.myspace.com/dickochingo

2010-02-13 22:58
Jag letar efter gothenburg som hade smurf-soundtracket! Någon som vet en torrent?

2010-02-13 23:54
smurf soundtrack (= och har inte den blekaste aning om vem det var som gjorde den men kolla själv är ju bara första schenen

2010-02-14 17:52
ingo : pasta är det ! frästen hur i hlevete kan folk tycka att scandinavia var bättre än gothenburg ? kolla båda i helgen igen och scnadinavia var piss gemfört med gothenburg ju ? hur blir man sämre på att göra film på ett år ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.