Graffiti 2010?
Hur fan ska man signa sina målningar nu? 10? 010? fan va fult ! :(
Va du än gör på whoa, så är du en TOY!
"hur fan ska man signa sina målningar nu?" 2010?
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
10 är väl inte så fult, bara de att man inte e van kanske..
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
MANNEN vad tänkeru med??? ;D Man signar som de ska va 2010
CSG4SAINTSHIT!
shiiit är det era största problem med graffen inför år 2010..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHAH, tror du själv att de är ett stort problem? inte precis nervös över hur jag ska göra, men tycker bara de låter wierd med "10"
du kan ju börja signa 2009+1 om du har så stort problem... verköigen onödig tr¨ådd
”Att klottra olagligt är egoistiskt - man förstör egendom och det kostar skattebetalarna pengar." Det säger graffitimålaren Karl Valve.
jag kan fan hålla med, hur man ska skriva årtalet e nog det största problemet för året, resten klarar man med bravur!
det var bättre 2009 kan man ju signa om man vill!
trainkill: Precis! :D
anledningen till att jag la av var att det blev så fult att signa 2010
men ändå var det inte fult
Here 2day buffed tomorrow,,, tralalalala Kan du inte göra en poll så vi kan rösta om hur DU ska signa dina jävla grejer?
"2o1o" ser väll bäst ut. "10" går säkert när man vänjer sig men visst, det ser lite lika häftigt ut som "89" eller "99" (eller 09) men vad ska du göra åt saken? Det är 2010 nu, bara gilla läget.
Fan va alla ska börja bli förbannade, ni behöver nikotin.
HÅLL KÄFTEN!!!!!!!!!!!!!!! nej förlåt:(
Just because i stand over you don't mean you understand me
2LAX10! 2010 2o1o osvosv, inte fan ska folket här bestämma hur du ska signa dom..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DeeNii_ Men NEJ fortfarande så bestämmer ingen om hur jag ska göra.. eftersom man signa 09 förra året så tycker jag att just 10 låter fruktansvärt fult, ville bara kolla om något höll med mig, men självklart kommer det folk som är fruktansvärt sura och ska börja klaga och shit och vara griniga, men de är nice!
i lands problemet 2010..snälla
yeah its true motherfuckers,im alive n shit-<br> the mainstream motherfuckers try to hide my shit-<br>
2Lax20/2
Internet Gangsta
MMX , romersk style!
Intressepenisen hårdnar!
Det är väl det bästa med 2010. Du slipper singera 09 på grejer. Det är en ful sifferkombo.
Det var bättre förr.... haH
jag brukar signa 3333 då jag tycker aTT det är skönaste årtalet
Det är aldrig för sent att ge upp!
Jag har en fet teori.. Du kan ju uppfinna en tidsmaskin och åka tillback till 1999,och köra alla sköna signs. Eller så skiter du att bry dig om års signen!
Kned Knåd..
Men håller med 2010 kanske inte är det skönaste..
Kned Knåd..
Tjugohundratio e tungast
Bobo kiddy fuck!
vilket problem. nästan värd en tråd
Kul att se vad sveriges "graffitimålare" gör om dagarna, sitter på nätet och tråkar. 90talet va bäst!
signa 1832.
2010. Varför krångla till det?
skriv inget överhuvudtaget isf?
"It was about selling dope to put our kids thru college"
2k10 fett hip hop Ko0lT!
Dags att ta in folk på min "kompislista" igen så bara att lägga till mig. (förutsatt att vi snackat då).
Ska man skratta eller gråta? Ärligt talat..
yo hiphop r'n'b
Keffatliv Stockholms alla pundare som har denna hobby signar 2LAX10, och jag hör ju på ditt val av användarnamn att du är "äkta" så dedär borde ju inte vara något problem?
Bawacka det är fof ingen som förstår att jag startade denna tråden fruktansvärt oseriöst för att få höra precis detta som jag fått höra, kul med lite förbannade idioter då och då!
Eller skita i att signera året och signera din tag och crew namn? eller så kan du fortsätta signera 2009. . . .
det var inte jag
fan vilken onödigt inlägg. rensa!!! fan är det svårt att signa 2010? sluta måla om du har problem med att signa årtal?
jag hatar dig !
ett "X" för Romersk 10a =)
88 bästa ja signar så fortfarande ibland
musique
Stackars alltså. har också legat sömnlös flera år iväntan på detta år :/ Hur fan gör vi nu?
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!
Kan hålla med om att 2010 inte är det skönaste, men vafan så jävla illa är det inte -.-'' TWOLAXTEN 2LAX10 X 10
vet man inte vad man ska signa kanske man inte ska pieca? på min tid hade ju graff ett syfte, im juss' sayin' ;) fast iofs...funderar man så mycket på 2010 problemet lär man ju skoopa aset av sig när det gäller.;)
jag tycker 2010 är skönast hitills !
jag hatar dig !
kanske för att du bara har 2009 att gämföra med:)
Mikael Söderlund made me..