I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Meto tillbaka?

Vår Hiphop - Graffiti

2009-10-08 12:24

Meto tillbaka?

Satt och bläddrade mig igenom Gullbergs kontorskatalog och ögonen spärrades upp när jag såg: "textfärg Meto". Finns i svart och rött.

Någon som kan svara på om det är samma skit som 'originalet' ?

Länk: http://shop.gullbergs.se/ Välj produktnamn brevid sökfunktionen och sök sedan på 'textfärg'.

2009-10-08 13:00
tror inte att det är exakt samma som förut men jag har körde med den röda för några år sen och den är riktigt skön! sitter som fan på det mesta... vet inte riktigt men skulle tro att den äär ungefär lika bra som den "gamla"... kanske bättre, kanske sämre.

2009-10-08 13:34
uc de bara köpa och testa annars får du inte veta ;D
Stående uttryck
keep one's cool---{informellt} hålla huvudet kallt, behålla fattningen
lose one's cool---{informellt} tappa huvudet, förlora fattningen

2009-10-08 14:38
nog inte gamla meton, vissa ämnen i den som inte är lagliga längre hihi.

2009-10-08 14:42
Köpa och köpa. Är endast en beställningsvara därför tänkte jag det var läge att höra andras åsikter eftersom jag inte hittat någon information om denna 'nya (nyare) meto'. Så tänkte jag att andra möjligtvis hade funderingar och var intresserade också.

2009-10-08 15:29
jag tycker att de va värt pengarna... dock inte jag som betalade den men de va värt lånandet om man säger så hehe

2009-10-08 16:04
inte samma som på 90 talet utan som Chillington säger så är det inte samma ämnen i den som fanns på 90 talet , men det kanske går att köra med den ändå som sagt , bara man ser till att ha den alkoholbaserade meton så
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-08 18:26
herregud, det är naturmeto
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>

2009-10-08 19:31
Spokie ja då är de iaf bra mot miljön ..
Stående uttryck
keep one's cool---{informellt} hålla huvudet kallt, behålla fattningen
lose one's cool---{informellt} tappa huvudet, förlora fattningen

2009-10-10 16:44
för att sammanfatta.....meto kommer alldrig att bli som meto en gång varit , punkt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-12 16:26
det går inte jämföra den med gamla meto, aldrig testat denna men jag vet att ingredienser har skärpts, med andra ord försvinner allt det roliga.
Skyll på systemet

2009-10-12 17:03
Den försvinner med tiden, körde för ett par år sen, alkej -textfärg Knappast buffsäker
pilot Ink klart bäst enligt min åsikt

2009-10-13 16:35
Vad är det Neutraliz och Spokie svarar på? Uc frågar om varken naturmeto eller Alkej?

Ja, jag vet att samma tillverkare som gjorde 'gamla' meto idag gör alkej, men alkoholbaserad meto finns fortf. kvar. Sen hur den är gämnfört med gamla meto, det har jag ingen aning om.

2009-10-13 16:41
http://www.decco.se/nordic/category/cat00300000/8003895_detail.jpg

"Meto, textfärg spritbaserad. Volym: 0,75 liter"

2009-10-13 17:18
Man måste ha företag för att beställa

2009-10-13 19:57
den jag körde på....Länk till http://www.killbergs.com/ecommerce/control/viewProduct/~product_id=P2209872

Jävla skönt flow med denna ink i en 30mm postmarker! Den torkar snabbt bra färgkoncentrat men som sagt jag tycker den är lätt att buffa eller försvinner av sig själv med tiden, körde fär längesen på en textmarker flowpen vars ink suttit kvar lika fint i 5år.. Men jag rekomenderar ändå helt klart denna ink

2009-10-14 00:38
det är INTE samma gamla meto som förr även fast den är spritbaserad , som sagt dom har tagit bort ämnen i den som förbjöds och då blev den sämre