I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mixtape Cover

Vår Hiphop - Graffiti

2009-09-30 14:48

Mixtape Cover

Vet inte om detta är rätt forum menmen....söker nån skön målare som kan göra ett omslag på min mixtape.

Det ska stå såhär: Mr. T.H tek diz

2009-09-30 16:46
Hur mycket betalar du?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-30 17:04
d beror på hur bra d blir och hur mkt du vill ha....föresten om färger så gärna röd, gul och grön

2009-10-01 13:00
med mixtape menas ett kasettband eller en cd? eller nat nytt coolt, usbminne? skriv mer info om hur du vill ha det omedelbums.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"

2009-10-01 16:12
ok en soft målning som det står Mr. T.H Tek Diz på...om ni vill ha färger med så får ni göra vad ni vill men helst röd, gul och grön....bakgrrund får ni avgöra...d e ett cd omslag

2009-10-01 16:53
En sak jag inte har fattat. Med vad för material hade du tänkt?

2009-10-01 20:33
jadu...d har jag inte tänkt på....vill bara se några bilder så kan jag bestämma pris och shit sen material

2009-10-01 20:51
menar du att nån ska göra en målning där de står Mr. T.H tek dis på ? så om personen åker fast står du då för bötern oxå ? du vet inte om du vill ha skiva kasett usbminne ? tänk igenom vad du vill ha sen skriv mera information ?
Stående uttryck
keep one's cool---{informellt} hålla huvudet kallt, behålla fattningen
lose one's cool---{informellt} tappa huvudet, förlora fattningen

2009-10-02 12:19
Mrth, känner du ingen som kör graffiti,eller något?
för folk vill gärna veta ett pris före dom börjar lägga ner tid på något som kanske inte ens är värt de...du fattar vad jag menar!

PACH, det är sanna ord.men att åka fast för något sådant tror jag inte man gör, eftersom detta blir som något slags "jobb" eller vad man ska relatera det till. så kan man köra på en laglig vägg eller något åt det hållet?

2009-10-02 13:01
Jo visst de kan man göra men de finns ju inte laglig vägg på alla ställen ? .. sen behvöer de ju inte vara med burkar varför itne be nån göra en fin på papper med skisspenor ? på så sätt kan man ju oxå lägga ner med tid och de kostar mindre pengar för båda ?
Stående uttryck

2009-10-02 14:37
...eller så går man in på graffiticreator.net eller vad det är, skriver in sina coola namn och trycker printscreen och klipper o klistrar lite i photoshop! 8)

2009-10-03 00:41
PACH; Bror på vad han EXAKT ska ha bilden till,storlek och allt? men annars är de du säg helt sant. skisspennor och papper är det smartaste. sen kan man ju bara scanna in den i datan eller något sådant alternativ och skicka. smidigast,billigast och även lättast,minst tidkrävande också ( ? ) för det börjar bli kallt ute och stå ute och köra en fet wildstyle tar sin tid och fingrarna hinner lägga sig i blöt innan man är färdig.

Mrth, fixa någon som ritar en bild osså svannar den,skickar ett brev eller vad som!

2009-10-03 10:57
hehe a de ju oxå sant men sen har han gätt jävligt dålig info oxå :P .. haha aa kalt är de ute nu ska ju typ komma lite snö på vissa ställen undernatten/kvällen :D
Stående uttryck