I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ÖSTGÖTE RULL!

Vår Hiphop - Graffiti

2009-09-20 20:18

ÖSTGÖTE RULL!

Östgöta Rull

Roek (vanliga style) kromare

Neol? Kromare

Tranås 15.45, Tågbyte för alla resenärer Linköping 16.30.

+

Dura & we0ne i en yard nära dig med massor av färger!

Bbbbbbiilllder finnis
(roek neol)

Hästen_Hugo

2009-09-20 22:06
Nej jag tänker inte lägga upp bilder, jag fick byta tåg pga klottret, ganska jobbigt fysiskt och psykiskt
Hästen_Hugo

2009-09-21 18:08
13 - Tjata inte om bilder i trådar om rull eller målade stationer!
Om nån postar en tråd om ett rull eller en målad station så undanber vi oss allt tjat om bilder. Är det nån som har bilder så kommer den personen att posta bilderna om han/hon vill det. Det är ingen idé att tjata om det och såna inlägg kommer att tas bort.

när ska moderatorerna ta och rensa upp från alla pissinlägg i alla trådar egentligen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-21 18:55
jag tycker ni borde sluta tjata på folk som tjatar om bilder och börja tjata på dom som klagar och skriver sjukt idiotiska inlägg som de här typ fast dom bara trycker ner folk de dom som ska piskas inte vi som vill se bild !!!!!!!! PEEEEJJSxD
Stående uttryck
keep one's cool---{informellt} hålla huvudet kallt, behålla fattningen
lose one's cool---{informellt} tappa huvudet, förlora fattningen
Graffare

2009-09-22 11:16
logotype0

Funderat på att söka dig till polishögskolan med ditt ordningssinne?
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded

2009-09-23 20:01
fins de roek ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-25 12:17
såg Dura:n i linköping..blev nästan blind av fulheten

2009-09-25 13:45
big upps till weone kungen av sverige! ingen har mer uppe just nu big uppppppppppppppppppppppppppps

2009-09-26 00:45
The_passenger: Nu tar vi väl i lite för mycket va?

2009-09-27 00:57
Lite? Killen har ju tagit överdrift till en ny nivå?
Skyll på systemet