applåder till dig, berätta meningen nu
Meningen är att vara kreativ :)Så jag gjorde ett bidrag hehe
för smala bokstäver i min smak, för mycket mellanrum, och den dära tagen där uppe "len" ser de ut som min mormor har dragit för fan,
WWW.THISISOMEGA.COM WWW.THISISOMEGA.COM
HAHAHAHHAHAHHA
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Kul att du kör
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jahmike's såg bra ut
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ingen av dem såg bra ut!
Klotter är nått fint, typ som att mista sin oskuld
whoa is dead
Skyll på systemet
håller med,men sitter o slipar på en rätt fet nu. hoppas den blir bra iaf.
Internet Gangsta
danke (:
Internet Gangsta
Varför har ditt första A en pung?
Crocodile Dundee for president!
Ofta,. man gör en sån här tråd.
twed P14 Ne, de är inte ofta! Men ibland händer de, både på whoa och på triss!
aa kanske de gör. men ska ja säga så här "en död snut är en bra snut" Haha xD Är de bra tycker ni? Tänk fall de inte fanns några snutar. då skulle nog inte nån av oss leva idag. för då skulle ni haft en kula i panan eller ett baseboll trä in spikat i hövve. xD inte för att ja säger att ja gillar dom . för de gör ja inte . men ändå . så länge dom inte trakkaserar mej så äre lugnt för min del.
Vem har påstått att "en bra snut, är en bra snut" ? Vet du vad ACAB står för? De har inget med mord eller döden att göra.. Tror de är dags att du börjar använda knoppen ovanför axlarna innan du skriver något mer..!
HAhaha, twed , du filosoferar seriöst värre än min morsa..
all criminals are black?
Tu m'emmerdes!
^ ( ) ( Den var fan lite gullig alltså.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
WooohooO!! Rök feeet och knulla snuuuuteeeeen!!
mmm yoghurt. den va ju riktigt god.
Internet Gangsta
Fan va gött med seriösa pilar. just how ModernDrunkard likes it
all cops are bastards..
All Criminals Are Black!
"Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka /What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta"
All Cats Are Bad?
R.I.P. Adam Eliasson 9/7-89 -25/5-08 DeepDead....
"en bra snut, är en bra snut" ahahha på dig Bawacka.
haha, attans! Aja, fast jag har ju skrivit: "Vem har påstått att "en bra snut, är en bra snut" ?" För de är ju ingen bra snut, som är en bra snut, ALL COPS ARE BASTARDS!!!!!!!!!!!!!!!!! Menmen, minus 2hiphop-poäng på mig!
Jag orkade inte läsa hela tråden men det är lite kul att du letat upp din bästa skiss från 2008 och lagt upp den, hahah
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
anal cock and boys
the T A P dance to it 1017475779
Längst ner till vänster högst upp?
vaddå de chillmode
en ledtråd :öppna jackan och kolla där vid lappen där de står hur mkt jackan ska tvättas i. ett bra tips!
Internet Gangsta
Shit så sitter man här och aa du vet !
haha bra där den e feet som lama
Tack att ni Like like den :D jag tycker själv att den blev grym !!!!!!!!!!
Shit så sitter man här och aa du vet !
http://spc.fotolog.com/photo/60/29/100/skeden/1245687333497_f.jpg skiss acab
Graffare
2009-06-22 19:03
Lenso Rätt ful, men jag gillade kuken på första a:t.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
SKEDEN : tycker den vart fet, dock så passar döskallen inte in alls.
heh tack så mycket, jo om man ser vad jag har signat den så passar den in..=) angry can are back. -acab men tack fan endå hah drog ihop något snabbt ute i det chilliga vädret:D ha de! piz
Håller me tullbulle om döskallen :) annars var den riktigt soft !